برپایی چادر و اسکان در بوستان‌های قم ممنوع است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به کنترل تجمعات در بوستان‌های سطح شهر قم گفت: برپایی چادر و اسکان در بوستان‌های قم ممنوع است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به عدم وجود بسیاری از ظرفیت‌های اسکان در حال حاضر در شهر قم اطهار داشت: امکان اسکان در مدارس و اماکن مسقف در سال جدید وجود ندارد.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری مسافران نوروزی با شرایط ایجادشده ابراز کرد: امسال فقط هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مسافرخانه‌ها با ظرفیت کم در مدار بحث اسکان قرار دارند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان‌های سطح شهر عنوان کرد: زائران، مسافران و همشهریان گرامی تنها برای تفریح می‌توانند از ظرفیت بوستان‌ها استفاده کنند.

وی مصوبات شورای ملی و شورای استانی مقابله با کرونا مبنی بر عدم اسکان در شهر را مورد تأکید قرارداد و خاطرنشان کرد: باید با نظارت مستمر و استقرار نیروهای آماده‌باش در کنار فضاهای سبز و بوستان‌ها اسکان مسافران کنترل شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: شهرداری قم آمادگی کامل جهت همکاری با نیروهای آتش‌نشانی، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری جهت مدیریت حوادث دارد.

وی با اشاره به مدیریت تجمع در بوستان‌ها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اضافه کرد: ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، وسایل حرکت‌درمانی، المان‌ها و وسایل بازی کودکان باید به‌صورت روزانه و مستمر در دستور کار قرار بگیرد.

جوادیان کنترل تهویه سرویس‌های بهداشتی در سطح بوستان‌های شهر را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: درب ورودی و خروجی نمازخانه‌ها باید باز باشد تا از شیوع مجدد بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی با تأکید بر ضدعفونی کردن مستمر مهر، تسبیح و سایر اقلام موجود در نمازخانه‌ها اظهار کرد: عوامل اجرایی موظف هستند طبق دستورالعمل‌های ابلاغی و با استفاده از محلول ارسال‌شده نسبت به ضدعفونی سطوح با غلطت و مقدار معین و استاندارد اقدام کنند.

کد خبر 482482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.