رهبر: مسئولان برای تولید کنندگان مشکل تراشی نکنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان برای تولید کنندگان مشکل تراشی نکنند و از صنایع و کارگاه‌ها و کارخانجات حمایت کنند تا بتوانیم به مرحله خودکفایی برسیم.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال ۱۴۰۰ و نام‌گذاری سال جدید اظهار کرد: رهبر انقلاب ملزومات ایجاد جهش تولید را فراهم کردن مقدمات تولید و رفع موانع آن اعلام کردند؛ بر همین اساس لازم است که دولت به تولیدکنندگان کمک کرده و از هرگونه مانع تراشی برای کارخانه و تولیدکنندگان پرهیز کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند که موانع تولید باید کاهش یابد و تسهیلات تولید کنندگان نیز افزایش یابد، اما در حال حاضر بسیاری از کارخانه‌های کشور به دلیل مالیات‌های سنگین و مانع تراشی برخی دستگاه‌ها تعطیل شده است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: مسئولان اگر در راستای دستورات رهبری عمل کنند، مشکلات برطرف خواهد شد و تحولات اقتصادی ایجاد می‌شود و بسیاری از مشکلات اشتغال برطرف خواهد شد.

رهبر تصریح کرد: مسئولان برای تولید کنندگان مشکل تراشی نکنند و از صنایع و کارگاه‌ها و کارخانجات حمایت کنند تا بتوانیم به مرحله خودکفایی برسیم.

کد خبر 482368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.