صدور اخطاریه برای ۱۴۰ واحد صنعتی آلاینده در کاشان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: از کل صنایع پایش شده کاشان برای ۱۴۰ واحد آلاینده اخطاریه صادر و یک واحد نیز پلمب شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست استان اصفهان، اللهیار دولتخواه، با اشاره به اینکه ۶۷۴ مورد از صنایع و ۱۷ مورد از معادن کاشان در سال ۱۳۹۹ توسط کارشناسان محیط زیست کاشان مورد پایش قرار گرفت، اظهار کرد: از کل صنایع پایش شده برای ۶۱۲ مورد استعلام صادر شد.

وی با بیان اینکه از صنایع پایش شده ۳۲ مورد از آنها شکایت و برای ۱۴۰ واحد نیز اخطاریه صادر شد، افزود: در موضوع پسماند ۳۸۴ مورد بازدید انجام شد و چهار جلسه نیز تشکیل شد.

رئیس اداره محیط زیست کاشان با اشاره به اینکه برای ۳۲ واحد متخلف در شهرستان کاشان در سال ۹۹ پیگیری قضائی انجام شد، تصریح کرد: ۱۵۸ رأی برای واحدهای متخلف صادر و یک واحد نیز پلمب شد.

دستگیری ۳۸ شکارچی متخلف در کاشان

وی با بیان اینکه امسال ۳۸ شکارچی متخلف در شهرستان کاشان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰ عدد اسلحه از متخلفان کشف شد که ۱۰ عدد مجاز و ۱۰ مورد نیز غیرمجاز بود.

دولتخواه با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: طرح محیط بان و محیط یار در مدارس امسال با حضور حدود ۲۴ هزار دانش آموز به صورت مجازی اجرا شد که طی آن یک هزار و ۷۰۰ نفر از این دانش آموزان محیط بان و بیش از ۲۲ هزار نفر محیط یار بودند.

کد خبر 482242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.