درهای آرامستان وادی السلام سمنان بسته شد

سرپرست سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری سمنان از مسدود شدن درهای وادی السلام در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

حمیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از مسدود بودن درهای آرامستان وادی السلام سمنان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: با توجه به رسم کهن روزهای پایانی سال پیرامون حضور شهروندان در آرامستان‌ها جهت زیارت اهل قبور و با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و آمار مبتلایان و جان باختگان همچنین با تصویب ستاد مبارزه با بیماری کرونا و همچنین ضرورت حفظ جان و سلامت شهروندان، این سازمان نسبت به بستن درهای آرامستان وادی السلام از روز پنجشنبه ۲۸ اسفندماه ۹۸ تا پایان روز پنجشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۰ اقدام کرده است.

وی از شهروندان سمنانی درخواست کرد: تا در ایام مسدود بودن درهای ورودی آرامستان، از هر گونه تجمع و ازدحام خودداری کنند و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلامی، با همکاری و مشارکت که نقش مؤثری در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و مهار و کنترل این بیماری خطرناک دارد، اقدام قابل توجهی در این زمینه صورت بگیرد.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هر گونه مجالس ترحیم در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰، تصریح کرد: صرفاً مناسک خاکسپاری با حضور حداقلی خانواده متوفی، امکان پذیر است.

کد خبر 482088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.