خوش‌غیرت‌هایی که دیروز خاکشان را به امروز جانشان نفروختند

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی نوشت: جانبازان اعصاب و روان نه جناحی اند و نه سیاسی ، نه چپی اند و نه راستی ، نه منفعت طلبند و نه جاه طلب! خوش غیرت‌هایی هستند که دیروز خاکشان را به امروز جانشان نفروختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهناز رمارم، رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی پس از دیدار با جانبازان اعصاب و روان جنگ تحمیلی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"این شیرهای خسته و چروکیده که در تصاویر می‌بینید ۴۰ سال پیش شاخ شمشادهایی بودند که بر اثر موج انفجار به این وضعیت دچار شدند و الان بهشون میگن جانباز اعصاب و روان!

هفته گذشته به دیدارشان در آسایشگاه اعصاب و روان امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید رستمی رفتم، عجیب شرمنده بودم...

نه جناحی اند و نه سیاسی، نه چپی اند و نه راستی، نه منفعت طلبند و نه جاه طلب! اینها خوش غیرت‌هایی هستند که دیروز خاکشان را به امروز جانشان نفروختند و حالا جز سکنی گزیدن در خلوت خویش و تداعی روزهایی که نمی‌دانیم چه به روزشان گذشته اشک می‌ریزند و جز دیدارهای چند دقیقه و گوش دادن به جزئی از درد و دل‌هایشان دیگر نمی‌دانستم چگونه می‌توانم بگویم از یاد نرفته‌اند..

یاد روزهایی افتادم که در مناجات‌های شبانه ام پس از شهادت حسن و علیرضا شکوه و شکایتم را پیش خدا می‌بردم، اما حالا دیدم که شهدا رفتند و شربت شیرین شهادت نوشیدند، یارانشان اینجا هرروز سختی به جان کشیدند تا بگویند شهدا هنوز زنده‌اند!

هنگام رفتن، هنگامی که پاهایم از دیدن این همه خدمت بی منت، غیرت، صلابت و رشادت سست شده بود ندائی دم در آسایشگاه میخکوبم کرد، برادر جانبازم مرا فراخواند و گفت:

“از ما که گذشت، ما اینجا دستمان به جایی نمی‌رسد. تو برو خدمت کن…”

خدایا سرافرازم کن تا رسالتم را آنگونه ای به سرانجام رسانم که تو خشنود باشی و خلق وارسته‌ات.

کد خبر 482047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.