بازگشایی ورودی محور اهرم به کلمه/ اتمام زیرسازی و فاز دوم بلوار آزادگان

شهردار اهرم تنگستان گفت: بااتمام زیرسازی و جدول گذاری فاز دوم بلوار آزادگان (حدفاصل کلانتری تا سه راه کلمه) این محور بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم شکوه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«بازگشایی ورودی محور اهرم به کلمه اتمام زیرسازی و فاز دوم بلوار آزادگان؛ باا اتمام زیرسازی و جدول گذاری فاز دوم بلوار آزادگان (حدفاصل کلانتری تا سه راه کلمه) این محور بازگشایی شد.

این پروژه که دو ماه پیش عملیات اجرایی آن آغاز شده است با تلاش شبانه روزی شرکت مجری کار و مجموعه شهرداری، کار زیرسازی و اجرای بلوار آن به اتمام رسید و این محور بازگشایی شد. علی رغم اینکه در روزهای پایانی سال بودیم ولی به دلیل خطرات ناشی از تصادفات در این محور اجرای این پروژه را در اولویت و آغاز کردیم و در کمترین زمان ممکن بلوار را احداث و زیرسازی آن را به اتمام رساندیم تا قبل از عید نوروز محور بازگشایی شود. نقشه ترافیکی این محور توسط طراح و مشاور ترافیکی و با نظارت پلیس راهور شهرستان اجرا گردیده و با اجرای صحیح آن خطرات و تصادفات به حداقل خواهد رسید. پایه‌های روشنایی خریداری شده و انشاالله ظرف روزهای آینده پایه‌های روشنایی فاز دوم این بلوار نیز نصب خواهد شد.

با توجه به روزهای پایانی سال و تعطیلی شرکت‌های آسفالت انشاالله بعد از تعطیلات کار آسفالت این محور انجام خواهد شد. ضمن عذر خواهی از شهروندان بابت مسدود بودن دو ماهه این محور، با توجه به بار ترافیکی این محور در ایام نوروز، علی رغم اینکه هنوز این مسیر آسفالت نشده بود می‌بایست جهت سهولت تردد در این مسیر محور را بازگشایی می‌کردیم تا انشاالله به محض شروع به کار شرکت‌های آسفالت پس از تعطیلات نوروز عملیات آسفالت این مسیر انجام شود.»

کد خبر 482016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.