صدر قرمز می‌ماند؟

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که این روزها شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و برای حفظ صدر جدول امروز به برد برابر نفت مسجد سلیمان نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ بیستم، امروز و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت. سرخ‌پوشان تلاش می‌کنند با برد در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند، این در حالی است که قرمزها با برد چند روز گذشته خود در جام حذفی روحیه خوبی برای این دیدار دارند و اصلاً نمی‌خواهند صدر جدول را دوباره به زرد پوشان اصفهانی بدهند.

لک، گلر ثابت قرمزها

حامد لک گلر مطمئن قرمزها در طول نیم فصل اول بود و در نیم فصل دوم رقابت‌ها نیز کادر فنی حساب ویژه‌ای روی وی خواهد کرد، بنابراین لک نیز در این دیدار مطمئناً فیکس است.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی و مهدی شیری چهار مدافع قرمزها برابر تیم نفت هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر آنها عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته‌اند، مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیم موفق ظاهر شده‌اند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با نفت مسجد سلیمان، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه هستند، احمد نورالهی هافبک گلزن قرمزها باز هم تلاش می‌کند در این بازی گلزنی کرده و سه امتیاز مهم را برای تیمش کسب کند.

مهاجمان

وحید امیری و مهدی ترابی مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد، در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی و شهریار مغانلو دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌توانند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شوند.

کد خبر 481996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.