آمار کرونا استان فارس ۲۷ اسفند؛ ۳ فوتی و ۵۷۴ بستری

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا این استان را تشریح کرد

روح الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز - چهارشنبه ۲۷ اسفندماه- اظهار کرد: از ابتدای شیوع این بیماری کووید ۱۹ تاکنون، ۶۷۱ هزار و ۵۲۴ تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۱۸۰ هزار و ۸۲۴ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید سلیمانی تاکنون، ۵۱ هزار و ۲۵۷ مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد چهار هزار و ۳۱۷ بیمار مثبت شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، ۱۸۵ هزار و ۱۴۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بهبودی ۱۷۵ هزار و ۲۶۲ نفر از ابتدا تاکنون خبر داد.

حسینی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ فوتی ناشی از ابتلاء به این بیماری گزارش شده است، اضافه کرد: مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون سه هزار و ۳۱۹ نفر است.

وی مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علائم که هم اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند را ۵۷۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۸۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

کد خبر 481954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.