گرد و خاک و طوفان محلی شرق و شمال اصفهان را در برمی‌گیرد/ کاهش دید افقی در جاده‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان  گفت: از صبح پنج‌شنبه وزش باد شدید و تند باد لحظه‌ای در اکثر مناطق استان به ویژه در مناطق شرق، شمال شرق و تا حدی مرکز استان همراه با گردو خاک و طوفان محلی پیش‌بینی می‌شود که منجر به کاهش دید افقی در جاده‌های شهری و مواصلاتی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیش‌بینی وزش باد و تند باد در استان اصفهان، اظهار کرد: از صبح پنج‌شنبه تا پایان روز جمعه وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در اکثر مناطق استان به ویژه در مناطق شرق، شمال شرق و تا حدی مرکز استان همراه با گردو خاک و طوفان محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: وزش باد شدید و تند بادهای لحظه‌ای منجر به کاهش دید افقی و کیفیت هوا به ویژه در جاده‌های مواصلاتی شرق، شمال و تا حدی مرکز خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص رعایت نکات ایمنی در تغییرات آب‌وهوایی، خاطرنشان کرد: رعایت اصول ایمنی در تردد در جاده‌ها، حفاظت از تأسیسات با استحکام بخشی به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی، دکل‌های برق و پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه‌های ساختمانی عدم صعود به ارتفاعات، حفاظت از تأسیسات و محصولات کشاورزی ضرورت دارد.

کد خبر 481942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.