سپاهان- تراکتور / پاگشای کاپیتان برابر تیم سابق

حساس‌ترین دیدار هفته پایانی سال ۹۹ فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور

پنجشنبه، ۲۸ اسفندماه، ساعت ۱۵:۳۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: پیام حیدری

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش، شبکه سهند (تبریز)

آخرین رویارویی: تراکتور صفر- سپاهان یک

سپاهان به دنبال دومین دبل فصل با چاشنی صدرنشینی

تیم فوتبال سپاهان در حالی در آخرین دیدار خود در سال ۹۹ به مصاف تراکتور تبریز می‌رود که در هفته گذشته لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۶ بر یک آلومینیوم اراک را شکست دهد و با توجه به توقف پرسپولیس در آبادان، با این تیم در صدر جدول هم امتیاز شود و تنها به دلیل یک گل تفاضل کمتر در رده دوم باقی بماند.

شاگردان محرم نویدکیا جمعه گذشته و پس از برد درخشان برابر آلومینیوم، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی برابر تیم منسجم مس رفسنجان قرار گرفتند، دیداری که بسیار برای سپاهان سنگین بود و طلایی پوشان اصفهانی که به نظر در باد برد پر گل برابر آلومینیوم خوابیده بودند به سختی و با گل دقیقه ۱۲۰ این تیم را شکست دادند.

حالا اما سپاهان که از باد برد پر گل آلومینیوم خارج شده یک رقیب سر سخت دیگر را در نقش جهان پیش رو دارد، تیمی که اگرچه در این فصل روی نیمکت وضعیت با ثباتی نداشته اما از نظر امتیاز گیری بد عمل نکرده و با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول است و می‌توان این تیم را از مدعیان قهرمانی به شمار آورد. سپاهان با پیروزی برابر آلومینیوم اولین رقیب خود را در فصل جاری رفت و برگشت شکست داد تا به اصطلاح برابر این تیم دبل کرده باشد و بازی فردا فرصت دیگری است تا تراکتور به دومین تیمی که سپاهان برابر آن دبل می‌کند تبدیل شود. سپاهان در نیم فصل نخست در تبریز تراکتور را شکست داد و حالا فرصت این را دارد تا با دبل برابر این تیم نیم نگاهی هم به صدر جدول داشته باشد تا در صورت لغزش پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان، صدرنشین شود.

تراکتور که در نیم فصل دوم رسول خطیبی را برای سرمربیگری به خدمت گرفته است، در دو هفته ابتدایی نیم فصل دوم یک برد و یک تساوی داشته است و امیدوار است با حفظ روند خوب خود تا رده‌های بالاتر جدول بالا بیاید. خطیبی در نیم فصل نخست یک بار با آلومینیوم اراک رو در روی سپاهان قرار گرفت که در آن دیدار سپاهان به سختی با یک گل از سد این تیم گذشت.

تراکتور همچنین در جام حذفی باید به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رفت که این دیدار به دلیل انصراف تیم ماهشهری لغو شد تا تراکتور با استراحت ۱۳ روزه به مصاف سپاهان بیاید.

سوژه بزرگ بازی فردا بدون شک کاپیتان تیم ملی و سپاهان، احسان حاج صفی است. حاج صفی که ابتدای هفته پس از فسخ با تراکتور به سپاهان پیوست فردا اولین دیدارش را در بازگشت به سپاهان برابر تراکتور، تیم سابقش انجام خواهد داد. صید بزرگ سپاهان در نقل و انتقالات در حالی فردا پس از چندین فصل دوری برای سپاهان به میدان می‌رود که محرم نویدکیا حساب ویژه‌ای روی او در مسیر قهرمانی لیگ برتر باز کرده است.

با این حال اما با توجه به روی فرم بودن اکثر بازیکنان سپاهان، اینکه احسان در کدام پست برای سپاهان به میدان برود علامت سوال بزرگ است. دفاع چپ، هافبک دفاعی و وینگر چپ ۳ پستی هستند که احتمال استفاده از حاج صفی در آنها وجود دارد و با توجه به آمادگی بالای نورافکن در دفاع چپ و محبی در پست وینگر چپ به نظر می‌آید نویدکیا به استثنا بازی فردا از احسان در حالت معمول در خط میانی به عنوان یکی از ۳ هافبک تیمش بازی بگیرد اما اینکه کدام بازیکن از بین هافبک‌ها نیمکت نشین می‌شود مشخص نیست.

نویدکیا البته برای بازی فردا چندان چالشی در زمینه ترکیب اصلی تیمش نخواهد داشت زیرا محمدرضا حسینی به دلیل ۴ اخطاره شدن از بازی با تراکتور محروم است و احسان حاج صفی جانشین او می‌شود تا محمد محبی به سمت راست منتقل شود.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، عزت الله پورقاز، محمد کریمی، احسان حاج صفی، سروش رفیعی، محمد محبی، احسان حاج صفی و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی تراکتور:

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، پیمان بابایی و محمد عباس زاده

کد خبر 481886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.