سالک: سالن گلستان شهدا برگ زرینی بر تاریخ اصفهان است

نماینده پیشین اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث سالن گلستان شهدا برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار اصفهان اضافه کرد و این اتفاق برای همه ما مهم است، امیدوارم این سالن فرهنگ غنی شهدا را به مردم کشور و جهان منتقل کند.

احمد سالک امروز (چهارشنبه) در حاشیه آئین بهره برداری از سالن اجتماعات گلستان شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: امروز با همت شهرداری اصفهان، مدیر منطقه ۶ شهرداری و بنیاد شهید سالنی برای مردم شریف اصفهان با تراز انقلاب اسلامی افتتاح شد تا در این سالن معارف شهدا، معنویت، روحانیت و ایثارگری آنها به تمام جهان منتقل شود.

وی افزود: این سالن باید پایگاه فرهنگی در سطح کشوری و بین‌المللی باشد تا فرهنگ ناب اسلام، انقلاب اسلامی و معنویت رشد کند؛ این سالن آرزوی مردم اصفهان از سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی بود که اکنون با همت مسئولان به بهره برداری رسید.

نماینده پیشین اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون عظمت این سالن را می‌بینیم و شاهد آن هستیم که برگ زرینی به تاریخ پر افتخار اصفهان اضافه شد و این اتفاق برای همه ما مهم است، امیدوارم این سالن فرهنگ غنی شهدا را به مردم کشور و جهان منتقل کند.

وی با اشاره به وجود بیش از پنج هزار شهید در گلستان شهدا، ادامه داد: باید برای تداوم انقلاب اسلامی راه شهدا را ادامه دهیم تا به حکومت عدل الهی حضرت مهدی (عج) برسیم، به شهروندان اصفهان برای افتتاح این سالن تبریک می‌گویم و امید دارم با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم شاهد چنین اتفاقات معنوی باشیم تا از برکات آن استفاده کنیم.

کد خبر 481853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.