استاندار: نگرش فرهنگی شهرداری اصفهان ستودنی است

استاندار اصفهان گفت: خوشبختانه نگرش شهرداری انجام اقدامات فرهنگی است که این دیدگاه ستودنی و قابل تقدیر است؛ شهرداری اقدامات زیربنایی خوبی را در سه سال و نیم اخیر با همدلی و همراهی شورای شهر انجام داده که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز _چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه_ در آئین بهره برداری از سالن اجتماعات گلستان شهدا همزمان با میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار اظهار کرد: روزهای آخر سال، ایام بسیار حساس و پرکاری است، اما به دلیل اهمیت و جایگاه این سالن بر خود لازم به حضور دانستم تا ارادت خود را به ساحت مقدس شهدا و خانواده آنها ابراز کنم.

وی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های کارکنان خدوم شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه شش که در احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا به عنوان یک اقدام خوب فرهنگی همت داشتند، گفت: خوشبختانه نگرش شهرداری انجام اقدامات فرهنگی است که این دیدگاه ستودنی و قابل تقدیر است؛ شهرداری اقدامات زیربنایی خوبی را در سه سال و نیم اخیر با همدلی و همراهی شورای شهر انجام داده که جای تقدیر دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به سقف سالن گلستان شهدا پیشنهاد کرد: مهندسان از پایانه پروازهای خارجی اصفهان بازدید کرده و الگوگیری کنند تا سقف سالن اجتماعات گلستان شهدا نیز به سبک هویت شهر اصفهان احداث شود.

وی تأکید کرد: اینکه سازمانی در شهر برای انجام خدمت، تفکر فرهنگی داشته باشد بسیار با ارزش است و موضوع مطرح شده در خصوص سقف پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا در حد تذکر است.

رضایی ادامه داد: گواهی می‌کنم کارهای باارزش و بااهمیت زیادی انجام شده و البته باید اقدامات بیشتری نیز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به عنوان یک هدیه برای مردم و تحقق یکی از مطالبات آنها انتقال آب از خلیج فارس ۲۴ اسفند ماه سال جاری به دستور ریاست جمهوری عملیاتی شد، گفت: این موضوع به عنوان مطالبه بحق و به جای مردم اصفهان یک قدم اساسی و مهم به شمار می‌آید، امیدوارم هرچه زودتر با همدلی و همراهی و هم زبانی این مهم عملیاتی شود تا شاهد تأمین آب پایدار برای صنایع استان باشیم.

استاندار اصفهان تأکید کرد: انتقال آب از خلیج فارس نه برای کشاورزی بلکه صرفاً برای صنایع است و ربطی به تخصیص‌های دیگر ندارد چرا که به دلیل کاهش منابع آب‌های زیرزمینی شاهد فرونشست زمین در بخش‌هایی از استان از جمله فرودگاه اصفهان، دشت‌های برخوار، مهیار و دامنه هستیم و این اقدام یک تخصیص فوق‌العاده برای تأمین آب پایدار صنایع استان است.

وی اظهار کرد: اگر در انجام کارها خلوص نیت داشته باشیم و دین و تفکر ما رضایت خدا و شادی شهدا و در راستای آرمان شهدا و پاسداری از خون آنها و نظام جمهوری اسلامی باشد، بی شک موفق خواهیم بود.

رضایی خاطرنشان کرد: تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده آب شرب اصفهان و ۱۴ شهر دیگر با اجرای پروژه‌ای با عنوان «اصفهان بزرگ» تأمین می‌شود تا قطعی آب شرب نداشته باشیم؛ امیدوارم سایر پروژه‌های انتقال آب نیز با همراهی مسئولان و مدیران محقق شود.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر نیت‌ها پاک باشد برکات زیادی به همراه خواهد داشت، افزود: خوشبختانه ۲.۵ برابر بودجه استان پول به اصفهان آمده اما برای افتتاح بسیاری از پروژه‌ها با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات خاص آن نمی‌توانیم حضور داشته باشیم، این در حالی است که اخیراً در یکی از روستاهای تیران و کرون ۹۶ گلخانه افتتاح شد و اینها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار اصفهان در پایان از تلاش‌ها و زحمات مدیریت شهری اصفهان و همه کسانی که در احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا نقش آفرینی کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 481846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.