شهرداری بهاباد با کاشت ۲۵ هزار گل به استقبال نوروز رفت

شهردار بهاباد گفت: به منظور بهبود سیمای بصری فضای شهری و با توجه به تغییر فصل، این شهرداری نسبت به کاشت ۲۵ هزار بوته گل‌های فصلی متناسب با فصل بهار در بلوارها، میادین و پارک‌های سطح شهر اقدام کرده است.

به گزارش ایمنا، حسن ابوالقاسمی بهابادی در این باره اظهار کرد: کاشت گل‌های زینتی و فصلی در میادین و پارک‌های سطح شهر برای ایجاد چشم‌انداز مناسب، زیبایی منظر شهری، ایجاد نشاط و شادابی شهروندان و بهسازی محیط شهری است.

وی ادامه داد: همچنین تدارک رنگ آمیزی بلوارها، میادین شهری و بهسازی آب نماها برای زیبا سازی شهر با هدف استقبال از نوروز ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بهاباد تصریح کرد: تمام تلاش و توان خود را در راستای ایجاد و گسترش فضای سبز شهری بکار می‌گیریم و امیدواریم شهروندان نیز با تعامل و همکاری خود در ایجاد محیطی سبز و زیبا شهرداری را یاری کنند.

وی با تاکید بر اهمیت و گسترش فضای سبز در شهر خاطرنشان کرد: گسترش فضای سبز یک نیاز اساسی و امری ضروری در جامعه است.

ابوالقاسمی ادامه داد: کاشت گل و گیاه اثرات مطلوبی در کاهش آلودگی هوا، تعدیل دما، افزایش رطوبت نسبی، تلطیف هوا و جذب گرد و غبار و بالا بردن شاخص‌های سلامت شهروندان دارد.

وی با بیان این که این عمل بر حسب ضرورت ادامه دارد بیان کرد: ۱۵۰ میلیون تومان برای زیباسازی شهر در استقبال از نوروز هزینه شده که این بودجه از محل درآمد شهرداری اختصاص یافت.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 481827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.