کم تجربگی گریبانگیر تیم شد/از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

پیمان اکبری پس از شکست تیمش مقابل سیرجان گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما کم تجربگی امروز گریبانگیر تیم شد.

به گزارش ایمنا، تیم والیبال فولاد سیرجان با شکست ۳ بر ۱ تیم شهرداری ارومیه قهرمان ۳۴ مین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال شد.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از شکست در فینال رقابت‌ها گفت: ابتدا به تیم سیرجان بابت قهرمانی شأن تبریک می‌گویم و شانس هم امروز با آنها یار بود. به بازیکنان خود برای تلاششان در طول فصل خسته نباشید می‌گویم. بسیاری از بازیکنان تیمم جوان بودند و تا به امروز حتی رنگ سکوی سوم را ندیدند.

وی گفت: کمتر تجربیگی گریبانگیر تیم شد اما بازیکنان سیرجان با تجربه تر بودند و تجربه حضور در فینال را داشتند. به هر حال یک طرف والیبال برد و یک طرف آن شکست است. تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده هماهنگی بهتری در تیم به وجود بیاوریم و در مجموع تفکر تیمی بهتری را اعمال کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر امسال بسیار سنگین بود و از قبل نمی‌توانستیم برنده یا بازنده را پیش بینی کنیم. کیفیت مسابقات بسیار بالا بود و از مسئولان برگزاری رقابت‌ها و فدراسیون والیبال برای برنامه ریزی خوبشان در شرایط کرونا تشکر می‌کنم و لیگ را با کمترین آسیب دیدگی از نظر کرونا به پایان رساندیم.

وی درباره اعتراضش به داوری گفت: به هیچ عنوان نمی‌خواهم شکست را بر گردن داور بیاندازم اما در دو صحنه داور اشتباه کرد و همان دو صحنه بسیار در روند بازی تأثیر گذار بود.

اکبری در پاسخ به سوالی مبنی بر هزینه‌های بسیار این تیم برای قهرمانی و همچنین عدم تمرکز روانی بازیکنان تیمش نیز گفت: چه در داخل و چه در خارج از تیم فشار بسیاری آوردند که ارومیه هزینه بالایی برای لیگ برتر انجام داده است اما اگر قرارداد بازیکنان تیم را با سایر تیم‌ها مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که رقم بسیار بالا نیست و متوجه خواهیم شد که تیم‌هایی که حتی به فینال نرسیده‌اند بیشتر از ما هزینه کرده‌اند.

وی گفت: درباره بازیکنانم نیز باید بگویم بازیکنانم جوان هستند و تجربه بازی فینال را نداشتند. من از عملکردشان راضی هستم شاید امروز بخت با ما یار نبودیم دوست داشتیم قهرمان شویم. من هواداران ارومیه را دوست دارم و آنها بدانند که برای قهرمانی تلاش کردیم.

منبع: مهر
کد خبر 481741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.