رفتار هنجارشکنانه رانندگان زیر ذره بین پلیس است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: شهروندان مراقبت کنند رفتار هنجارشکنانه نداشته باشند خصوصاً خودروها و موتورسیکلت‌ها دقت کنند همکاران ما از مرکز کنترل ترافیک پلیس رفتار همه رانندگان و خودروها را رصد می‌کنند، اگر خودرویی هنجارشکنی کند پلاک خودرو ثبت و در اولین فرصت احضار می‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر در شهر اصفهان در محدوده بزرگراهی شامل اتوبان خرازی، پل شهید اطشاران و محدوده پل تمدن تا حدودی تراکم ترافیک مشاهده می‌شود اما در سطح شهر وضعیت مناسب است و نسبت به روزهای گذشته حتی وضعیت بهتر است.

وی افزود: شهر تحت کنترل تدابیر ترافیکی و انتظامی است و مأموران پلیس راهور آماده باش صددرصد هستند و مردم هم در حال رعایت موارد ایمنی هستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: شهروندان مراقبت کنند رفتار هنجارشکنانه نداشته باشند خصوصاً خودروها و موتورسیکلت‌ها دقت کنند همکاران ما از مرکز کنترل ترافیک پلیس رفتار همه رانندگان و خودروها را رصد می‌کنند، اگر خودرویی هنجارشکنی کند پلاک خودرو ثبت و در اولین فرصت احضار خواهد و برابر قانون با این رانندگان برخورد می‌شود.

کد خبر 481734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.