پیش بینی بورس فردا ۲۷ اسفند ۹۹ + اخبار لحظه‌ای

فردا چهارشنبه آخرین روز کاری سال ۱۳۹۹ میباشد و بر اساس سطح تقاضای ایجاد شد در بازار انتظار میرود وضعیت روز آینده وضعیت همراه با سطح تقاضای مناسب باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _چهارشنبه ۲۷ اسفندماه_ را اینگونه پیش بینی می‌کند: بر اساس اتفاقاتی که روز جاری افتاد می‌توان نتیجه گرفت فشار عرضه‌ها در بازار به شدت کاسته شده و سرمایه گذاران تازه نفس نیز در این روزها بر خلاف انتظارات خریدهای خود را انجام می‌دهند و به به سال آینده موکول نمی‌کنند لذا برای بازار فردا سطح قابل قبولی از تقاضا را انتظار داریم.

در روزی که گذشت نمادهای بزرگ بازار شاهد صف‌های خرید خوبی بودند و نمادهایی که پس از مجمع نیز بازگشایی می‌شدند نیز وضعیت خوبی داشتند مانند فولاد مبارکه اصفهان و روز جاری شاهد برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شستا بودیم که از این جلسه خبر تجدید ارزیابی شستا مخابره شد و پیش بینی می‌شود سال آینده وضعیت بسیار خوبی را داشته باشد و بتواند به صورت کلی در سطح بازار نیز تأثیر مثبتی داشته باشد. این چند ماه به همه سهامداران خیلی سخت گذشت و فشار روحی و روانی زیادی را تجربه کردند اما بر اساس شواهد اقتصادی و آماری سال آینده وضعیت مطلوب‌تری را خواهد داشت.

کد خبر 481707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسرا IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    خوب
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    شرایط دراینده بهتر خواهد شد