چمران: با طلایی دوستیم/شورای ائتلاف هنوز لیست ندارد

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: آقای طلایی در گذشته در لیست ما بوده و با همدیگر کار کرده‌ایم. الان نیز روابط ما دوستانه است، اما ایشان تشکیلات جداگانه‌ای ایجاد کردند و فعالیت می‌کنند و ربطی به این مسائل ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، در پاسخ به این سوال که آیا لیست شورای ائتلاف تشکیل شده است یا خیر در جمع خبرنگارانگفت: هنوز لیستی تعیین نشده و باید فرآیند اجرا شود. باید تلاش کنیم هرچه سریع‌تر این فرآیند طی شود و به نتیجه نهایی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای سابق شورای شهر تهران در این لیست قرار می‌گیرند، افزود: لیستی که بسته می‌شود با فرآیندی که در نظر گرفته‌ایم، افراد باید از مجامع انتخاب شوند و در شورایی که نمایندگان اقشار و احزاب و متخصصین هستند تصمیم گیری می‌شود.

چمران در پاسخ به این سوال که آیا خودتان سرلیست هستید، تصریح کرد: هیچ معلوم نیست و بستگی به نظر گروه‌هایی دارد که گفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بین شما و آقای طلایی اختلاف افتاده است گفت: این حرف صحت ندارد و اصلاً مسأله‌ای نداشتیم که اختلافی بیفتد، آقای طلایی در گذشته در لیست ما بوده و با همدیگر کار کرده‌ایم. الان نیز روابط ما دوستانه است، اما ایشان تشکیلات جداگانه‌ای ایجاد کردند و فعالیت می‌کنند و ربطی به این مسائل ندارد.

کد خبر 481682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.