ضیافت‎‌های اسکار امسال محدود می شود

طبق اعلام رییس آکادمی، هیچ یک از مراسم های این دوره اسکار از جمله نمایش فیلم های نامزد شده و ضیافت نهار به صورت حضوری برگزار نمی شود.

به گزارش ایمنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار که روز گذشته ۱۵ مارس نامزدهای امسال خود را اعلام کرد برای اولین بار از جزئیات مراسم رویداد دوره نود و سوم خود نیز رونمایی کرد.

در نامه‌ای که دیوید روبین رئیس آکادمی اسکار به اعضای این آکادمی نوشته به برخی از جزئیات این دوره اسکار اشاره کرده است که از جمله آنها می‌توان به استفاده از سالن یونیون استیشن در لس آنجلس به عنوان یکی از دو محل برگزاری مراسم اسکار امسال برای پخش تلویزیونی اشاره کرد.

همچنین طبق اعلام روبین، هیچ یک از مراسم‌های اسکار از جمله نمایش فیلم‌های نامزد شده، ضیافت نهار نامزدها و همینطور دیگر برنامه‌های مرسوم به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.

به علاوه تنها کسانی که اجازه حضور در مراسم اسکار امسال را دارند، نامزدهای جایزه اسکار به همراه مهمان‌هایشان و اهدا کنندگان جوایز هستند.

هنوز هیچ اطلاعیه رسمی درباره مجری (اصطلاحاً میزبان مراسم)، اهدا کنندگان جوایز و همینطور سایر جزئیات پخش تلویزیونی مراسم اسکار امسال منتشر نشده است.

منبع: صبا

کد خبر 481636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.