حوادث چهارشنبه سوری تاکنون ۳ مصدوم داشته است

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان با تاکید بر لزوم مراقبت بیشتر به دلیل وجود بیماری کرونا، گفت: بیمارستان با تجهیزات لازم در حالت آماده باش برای حوادث چهارشنبه آخر سال است و تاکنون سه مصدوم در این زمینه داشته‌ایم که همه آن‌ها به صورت سرپایی درمان شدند.

سعید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آماده باش کامل بیمارستان و کادر درمانی در چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: تمام کادر درمان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان از جمله متخصص جراحی پلاستیک و چشم در آماده باش کامل برای حوادث چهارشنبه سوری هستند و تیم بحران و تجهیزات لازم نیز در بیمارستان آماده خدمت‌رسانی به مصدومان حوادث چهارشنبه سوری هستند.

وی با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه سوری امسال، ادامه داد: تاکنون در ارتباط با حوادث چهارشنبه سوری ۳ مصدوم به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) انتقال داده شده که تمام آن‌ها به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان در خصوص اقدامات پیشگیرانه برای کاهش حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: بسته‌های آموزشی با محتوای روش‌های پیشگیری از وقوع حوادث و اقدامات درمانی در صورت آسیب دیدن را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده‌ایم تا با آگاهی رسانی و فرهنگ سازی بتوانیم این روز را با کمترین تعداد مصدوم بگذرانیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال بیماری ویروسی کووید ۱۹ در جامعه شیوع دارد و افراد باید مراقبت‌های فردی بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: احتمال ابتلاء به کرونا ویروس با تجمع افراد و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا بیشتر می‌شود، توصیه می‌شود افراد برای حفظ سلامتی خود در آستانه نوروز از تجمع و انجام کارهای غیرایمن خودداری کنند.

کد خبر 481608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.