گوشی جدید اچ تی سی چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی هوشمند HTC Wildfire E3 با دوربین چهارگانه و باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند HTC Wildfire E3 به تراشه Helio P22 مجهز است و از پردازنده مرکزی (CPU) چهار هسته‌ای با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. این گوشی سه یا چهارگیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد. کاربران می‌توانند در صورت تمایل از حافظه microSD با حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت استفاده کنند.

گوشی HTC Wildfire E3 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح HD پلاس است. حسگر اثر انگشت و دوربین چهارگانه در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است. دوربین اصلی گوشی دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض دارای حسگر هشت مگاپیکسلی، دوربین سوم دارای حسگر دو مگاپیکسلی و لنز ماکرو و دوربین چهارم دارای لنز عمق‌سنج دو مگاپیکسلی است. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی نیز در پنل جلویی و در بریدگی قطره‌ای صفحه نمایش قرار گرفته است.

انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی HTC Wildfire E3 می‌توان به بلوتوث ۴.۲، جک ۳.۵ میلی متری و پشتیبانی از حالت DualLTE اشاره کرد. علاوه بر این گوشی هوشمند جدید به سیستم عامل اندروید ۱۰ مجهز است و در دو رنگ‌ آبی و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت و تاریخ عرضه این محصول هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 481596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعودسلیمان نژاپ IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    1 0
    به نظرمن کسانی که این برنامه ریزی راکردن همه جوانب مشکلات بازنشستگان و همچنین فروشگاه هارادرنظرگرفته اندکه بنده به نوبه خودم آزتک تک آقایانی که در این طرح دست داشته اندتشکرفراوان میکنم.