تعداد ثبت نام کنندگان شورای ششم در مازندران به ۱۳۶۹ نفر رسید

در پایان پنجمین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهرها، تعداد متقاضیان این شورا به ۱۳۹۶ نفر در مازندران رسید.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، ستاد انتخابات مازندران در گزارشی تعداد ثبت نام کنندگان نهایی برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان را در پایان روز پنجم ۱۱۸۲ نفر اعلام کرد که از مجموع ۱۳۶۹ نفر اقدام کننده از ابتدای شروع فرآیند ثبت نام هستند.

براساس این گزارش امروز ۲۵ اسفند ماه و پایان روز پنجم، ۴۸۳ نفر نسبت به ثبت نام اقدام کردند که از این تعداد ثبت نام ۴۲۰ نفر نهایی شده است.

در خلاصه گزارش روزانه ثبت نام این کاندیداها آمده است که از مجموع ثبت نام کنندگان امروز، ۳۷۰ نفر مرد و ۵۰ نفر زن هستند و بیشترین ثبت نام کننده ها نیز مدرک تحصیلی لیسانس و سپس فوق لیسانس دارند.

رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال نیز بیشترین فراوانی را در میان ثبت نام کنندگان دارد که در این روز ۱۴۸ نفر با عنوان شغلی آزاد، ۱۲۳ نفر با عنوان شغلی کارمند و ۱۷ نفر نیز استاد دانشگاه ثبت نام کرده‌اند.

در گزارش مقایسه‌ای ثبت نام ادوار در روز ششم ثبت نام در دوره پنجم، ۱۸۱ نفر و در دوره چهارم شورای اسلامی شهرهای مازندران ۱۸۹ نفر ثبت نام کرده بودند که این میزان برای شورای ششم به ۴۲۰ نفر رسیده است.

ساری با ۱۲۴ ثبت نام کننده و قائم شهر با ۶۰ نفر بیشترین ثبت نام کننده برای رسیدن به کرسی‌های شورای شهرهای استان را به خود اختصاص داده‌اند و کمترین متقاضیان نیز در شهرهای رستمکلا، رینه و کوهی خیل با یک نفر، گتاب و کجور با دو و طبقده با سه نفر ثبت نام کننده دارد.

کد خبر 481568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.