وزیر علوم: نوروز جزو روزهای عزیز ملت‌ها است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نوروز را جزو روزهای عزیز ملت‌ها عنوان کرد و گفت: امیدوارم نو شدن روزها به نو شدن ذهن‌ها، رفتارها و همکاری میان انسان‌ها تاثیر عمیق بگذارد.

به گزارش ایمنا، منصور غلامی عصر امروز در نشست «نوروز ۱۴۰۰؛ نوروز دوستی» اظهار کرد: فرارسیدن یک سال جدید دیگر را معمولاً با نگاه به طبیعت احساس می‌کنیم بنابراین پیام را از طبیعت می‌گیریم.

وی با بیان اینکه شعرا و ادبیان مبنای تغییر را از طبیعت گرفته‌اند، افزود: اینکه انسان‌ها از تغییر شاد می‌شوند و سعی می‌کنند باهم در آن شریک شوند، یک موضوع و مبنای ارزشمندی است که پیام گسترده‌ای دارد و آن این است که ما مردمان عالم بهانه‌های زیادی برای کنار هم زیستن و در کنار هم بودن داریم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه وقتی این هدیه الهی را با هم به اشتراک می‌گذاریم لذت زندگی بیشتر می‌شود، تصریح کرد: پیام گروه‌های دوستی این باشد که همه باید تلاش کنیم مهر و محبت را در عالم گسترش دهیم. وقتی این روزها اطراف خود را نگاه می‌کنیم، بی‌مهری‌ها طبیعت را هم برآشفته است.

غلامی با بیان اینکه نوروز جزو روزهای عزیز ملت‌ها است، خاطرنشان کرد: نو شدن روزها ان‌شاالله به نو شدن ذهن‌ها، رفتارها و همکاری میان انسان‌ها تأثیر عمیق بگذارد و شاهد باشیم در روزهای پیشرو، نسل‌های آینده در نشست‌های گسترده‌ترو صمیمی‌تر نوروز را به یکدیگر تبریک بگویند.

منبع: ایرنا

کد خبر 481551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.