خودکشی پدر جوان بعد از قتل دخترش

کشف ۵۲۳ میلیارد کالای احتکار شده، بخشش جان قاتل، دستگیری 13متهم نزاع دسته جمعی، کشف ۷۴ تن انواع مواد مخدر، کشف ۱۳ هزار عدد انواع مواد محترقه و خودکشی پدر جوان بعد از قتل دخترش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف کالاهای احتکار شده اساسی به ارزش بیش از ۵۲۳ میلیارد ریال و دستگیری ۱۷۷ متهم در سراسر کشور خبر داد.

محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اقدامات تخصصی و تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور انواع کالاهای اساسی از قبیل برنج ۲۸۰ تن، آرد ۹۸ تن، گندم و جو ۷۱ تن، حبوبات ۲۴۰ تن، رب گوجه فرنگی ۲۹ هزار قوطی، ماکارونی ۱۲ تن، نهاده دامی ۶۶۱ تن، روغن خوراکی ۱۵۴ تن، قند و شکر ۱۶۵ تن و ۹۰۰ لیتر و مواد شوینده ۱۲۰ هزار لیتر کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالاهای اساسی احتکار شده را بیش از ۵۲۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این رابطه ۱۷۷ متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بخشش اولیای دم، جان قاتل را نجات داد

رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: جوانی که ۶ سال قبل و در یک اقدام اشتباه فردی را در استان به قتل رسانده بود، قبل از اجرای حکم از پای چوبه دار نجات یافت و به زندگی بازگشت.

احمد جعفری اظهار کرد: درسال‌های گذشته اعضای شورای حل اختلاف بارها به همراه بزرگان ۲ خانواده به منزل مقتول مراجعه کردند، اما اولیای دم همچنان بر قصاص اصرار داشتند.

وی تصریح کرد: با درخواست اولیای دم، حکم قصاص صادر شد و پس از انجام تشریفات قانونی رأی نهایی و در نوبت اجرا قرار گرفت، اما اولیای دم قبل از اجرای حکم رضایت دادند.

۱۳ متهم نزاع دسته جمعی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی دستگیر شدند و ۲ نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل اعتراف کردند.

کیقباد مصطفایی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه بین دو طایفه بر سر اختلاف ملکی در یکی از روستاهای شهرستان باشت ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شده بودند که موضوع با هماهنگی مراجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان باشت قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

۷۴ تن انواع مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش مأموران انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که ۸۳ درصد کشفیات از نوع تریاک بوده است.

ناصر فرشید افزود: در این مدت ۱۱۳ باند مواد مخدر متلاشی شد که با همراهی و همکاری همه بخش‌ها انجام شده است.

وی گفت: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته و در دستگیری معتادانی که چهره شهر را به هم ریختند، نسبت به پلمپ محل ارتکاب جرم اقدام شد.

۱۳ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: ۱۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در ارومیه کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

حسن شیخ نژاد افزود: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند یک مغازه فروش مواد محترقه را شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: مأموران انتظامی با کسب مجوز قضائی محل مورد نظر را بازرسی کردند که در این بازرسی ۱۳ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط شد.

خودکشی پدر جوان بعد از قتل دخترش

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل دختر ۱۲ ساله‌ای به نام آریانا به دست پدر ۳۵ ساله‌اش خبر داد و گفت: قاتل بعد از این جنایت هولناک خود را حلق آویز کرده و به زندگیش پایان می‌دهد.

علی کریمی گفت: در تماس مردمی با ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوریت‌های پلیسی در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود بی‌درنگ مأموران انتظامی به محل اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از ورود به منزل با صحنه‌های تلخ مواجه می‌شوند، با توجه به شواهد موجود در محل و بررسی‌های دقیق همچنین دست نوشته پدر آریانا فرضیه‌ی قتل این دختر معصوم توسط پدرش قوت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: پدر آریانا که ۳۵ ساله بوده ابتدا دخترش را به قتل می‌رساند و پس از این جنایت خود را حلق‌آویز و خودکشی می‌کند.

کد خبر 481548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.