بورس امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ + اخبار و وضعیت

ارزش معاملات بازار بورس برابر با ۶۴.۶۰۸ میلیارد ریال بود و حجم معاملات برابر ۷.۸ میلیارد برگه سهم بود. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۹۸ واحدی به سطح ۱۷.۴۷۰ واحد رسید و ارزش معاملات بازار فرابورس معادل با ۴۴۷.۴۲۳ میلیارد ریال و حجم معاملات برابر ۲.۵۸۸ میلیارد برگه سهم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس امروز _دوشنبه ۲۵ اسفند ماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند: شاخص کل بازار بورس امروز با رشد ۹.۰۶۶ واحدی به سطح ۱.۲۵۴.۲۵۲ واحد رسید و یک روز مثبت دیگر را در کارنامه معاملاتی خود ثبت نمود شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵۴۵ واحدی نسبت به روز چهارشنبه در سطح ۴۳۴.۸۳۶ واحد قرار گرفت، و شاخص کل بازار رشد ۷۳/% و شاخص هم وزن رشد ۱۳/% را تجربه کردند. ارزش معاملات بازار بورس برابر با ۶۴.۶۰۸ میلیارد ریال بود و حجم معاملات برابر ۷.۸ میلیارد برگه سهم بود. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۹۸ واحدی به سطح ۱۷.۴۷۰ واحد رسید و ارزش معاملات بازار فرابورس معادل با ۴۴۷.۴۲۳ میلیارد ریال و حجم معاملات برابر ۲.۵۸۸ میلیارد برگه سهم بود.

ستران در یک شفاف سازی می‌گوید زمین‌های شرکت کارشناسی شده و ارزش آن ۷۶۰ میلیارد تومان است و فرآیند افزایش سرمایه آغاز شده است.

بورس امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ + اخبار و وضعیت

احتمال حذف دامنه نوسان نامتقارن

رئیس سازمان بورس می‌گوید " در مورد رفع محدودیت‌ها و حذف دامنه و یا بازگرداندن دامنه به شرایط قبل ما در حال رصد بازار هستیم و به دنبال این هستیم که با فیدبک های گرفته شده تصمیم بگیریم. در جلسه سه شنبه شورای عالی بورس با بررسی نتایج گرفته شده از اجرای تصمیم اخیر در خصوص این مساله تصمیم‌گیری می‌کنیم." رئیس سازمان بورس می‌گوید "در خصوص انتشار اوراق درخواست ما از بانک مرکزی این است که تنظیم نرخ سود به نحوی باشد که اوراق بدهی جذاب‌تر از بازار سرمایه نباشد و به رشد بورس آسیب نزند."

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه اصفهان به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه در حال برگزاری است.

در این مجمع عنوان شد:

تولید انواع محصولات فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۷ میلیون تن رسیده است. این در حالی است که در ۳۰ سال گذشته میانگین تولید سالانه شرکت حدود ۶ میلیون تن بوده است. فولاد مبارکه در بخش فروش تا پایان بهمن ماه در مجموع ۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تن فروش داشته است که تا پایان سال این عدد به بیش از ۷ میلیون تن خواهد رسید. صندوق خزانه سهام توسط فولاد مبارکه صورت گرفت و با خرید سهام خودمان به خصوص در هفته‌های پایانی سال، هم ارزش سهام مبارکه حفظ شد و هم شاهد تأثیر آن روی فضای کلی بازار سهام بودیم. افزایش سرمایه به اندازه ۴۴۶,۲۶۲ میلیون ریال از محل سایر اندوخته‌ها و ۸۳,۶۶۸,۱۲۶ میلیون ریال از محل سود انباشته خواهد بود که برای پروژه نورد گرم مصرف خواهد شد. پروژه نورد گرم در سال‌های قبل تصمیم‌گیری شده که با بد عهدی طرف اروپایی به تأخیر افتاد اما فولاد مبارکه با تلاش‌های خود این پروژه را اجرا خواهد کرد. این پروژه اشتغالزایی، خودکفایی و ورود ارز را منجر خواهد شد.(همفکران)

ارزش معاملات بسیار سنگین اوراق دولتی در بازار فرابورس (ارزش معاملات بازار فرابورس در روز جاری برابر با ۴۴ هزار میلیارد تومان بود.)

بورس امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ + اخبار و وضعیت

رویدادهای مهم کدال

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت واسپاری ملت - نماد: ولملت

موضوع: اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) بهپیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی حسابرسی وخدمات مالی ومدیریت ایران مشهود) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و تسویه بخشی از بدهی سهامداران، افزایش سقف اخذ تسهیلات دریافتی و بهبود و افزایش حجم تسهیلات اعطایی به منظور بالا بردن میزان سود آوری شرکت ارائه می‌گردد.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت نیرو ترانس - نماد: بنیرو

موضوع: اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) بهپیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی حافظ گام) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹,۴۱۸,۷۹۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختارمالی ارائه می‌گردد.

صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر - نماد: ثعتما (اعتماد)

موضوع: صدور مجوز افزایش سرمایه

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

سرمایه فعلی: ۷۰,۷۳۳,۴۸۰,۰۰۰ ریال

تعداد سهام قابل انتشار: ۷۰,۷۳۳,۴۸۰ سهم

ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال

مبلغ افزایش سرمایه: ۷۰,۷۳۳,۴۸۰,۰۰۰ ریال

منبع تأمین افزایش سرمایه: ۷۰,۷۳۳,۴۸۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته. موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده

صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت فولاد مبارکه اصفهان - نماد: فولاد

موضوع: صدور مجوز افزایش سرمایه

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

سرمایه فعلی: ۲۰۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

تعداد سهام قابل انتشار: ۸۴,۱۱۴,۳۸۸,۰۰۰ سهم

ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال

مبلغ افزایش سرمایه: ۸۴,۱۱۴,۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال

منبع تأمین افزایش سرمایه: ۸۳,۶۶۸,۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، ۴۴۶,۲۶۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته‌ها. موضوع افزایش سرمایه: اجرای طرح توسعه نورد ۲ و جبران مخارج بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر

بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس تهران

بورس امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ + اخبار و وضعیت

نمادهای پر تراکنش در بازار بورس تهران

بورس امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ + اخبار و وضعیت

بیشترین سطح عرضه و تقاضا در بازار بورس تهران

بورس امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ + اخبار و وضعیت

بیشترین تأثیر در شاخص کل فرابورس ایران

بورس امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ + اخبار و وضعیت

نمادهای پر تراکنش در بازار فرابورس ایران

بورس امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ + اخبار و وضعیت

بیشترین سطح عرضه و تقاضا در بازار فرابورس ایران

بورس امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ + اخبار و وضعیت

نقشه بازار بر اساس ارزش معاملات به تفکیک صنایع

بورس امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ + اخبار و وضعیت

کد خبر 481489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.