میرزایی: مسئله آب به دلخوری و دعوا بین استان‌ها منجر نشود

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های قضایی، استانداران و نمایندگان مجلس استان‌ها باید با همکاری یکدیگر مسائل و مشکلات آبرسانی را بررسی و با دیدگاهی عادلانه پیشنهادات خود را ارائه کنند.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد اجرای طرح انتقال آب بن_بروجن اظهار کرد: مسئله آبرسانی مختص به استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و استان یزد نیست بلکه مشکلات آبرسانی یک مسئل ملی است و باید در خصوص تأمین و تخصیص منابع آبی در کشور یک رویکرد عادلانه از سوی مسئولان کشوری تدبیر شود.

وی افزود: دستگاه‌های قضائی، استانداران و نمایندگان مجلس استان‌ها باید با همکاری یکدیگر مسائل و مشکلات آبرسانی را بررسی کرده و با دیدگاهی عادلانه پیشنهادات خود را ارائه کنند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید مراقبت کنند که مسئله آب به دلخوری و دعوا منجر نشود و این اختلافات بین مردم استان‌ها کشیده نشود زیرا مسئله‌ای آبرسانی در کشور راه‌حلهای عاقلانه ای دارد که نیاز است با رویکردی منصفانه به آن پرداخته شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: طرح انتقال آب بن_بروجن در صورتی قابل اجرا است که در ابتدا منابع این طرح تأمین شود.

وی تصریح کرد: جبهه گیری نمایندگان استان‌های چهار محال بختیاری و اصفهان علیه یکدیگر را به صلاح کشور نمی دانم و در صحن علنی هم که بین نمایندگان دو استان بحث رخ داد هر دو طرف را به آرامش دعوت کردم.

کد خبر 481378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.