شاهد جهشی جدی در توسعه عمرانی اردبیل هستیم

شهردار اردبیل گفت: حجم عملیاتی پروژه پل قدس معادل است با تمامی تقاطع‌های غیر همسطح احداث شده در شهر اردبیل چرا که نزدیک سه هکتار عرشه در پل قدس وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید لطف اللهیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پروردگار متعال را شاکریم که جلسه‌ای با تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل برگزار شد تا سوالات این عزیزان و مسائل موجود رفع ابهام شود. حجم عملیاتی پروژه پل قدس معادل است با تمامی تقاطع‌های غیر همسطح احداث شده در شهر اردبیل و نزدیک سه هکتار عرشه در پل قدس وجود دارد. اگر عملیات پل قدس آغاز نمی‌شد، امروز می‌بایست با مبلغ پانصد و پنجاه میلیارد تومان قرارداد بسته می‌شد.

این پروژه در حال اتمام است و دستگاه‌های نظارتی ناظر و شاهد عملیات‌های مالی پل قدس هستند. اگر شهرداری به دنبال فعالیت سیاسی بود اقدام به کارهای نمایشی می‌کرد نه اجرای پروژه بزرگ پل قدس. به دنبال اجرای پروژه‌های اصولی و پرهیز از پروژه‌های خارج از اولویت هستیم. در خصوص خیابان‌های احداث شده در مجاورت شهرک‌های نادری، کوثر و… علاوه بر رعایت مسائل فنی اعم از نورپردازی، کیفیت آسفالت رفیوژها، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری با استانداردهای روز اجرا شده‌اند. همشهریان میزان تغییرات در شهر را با سال‌های گذشته مقایسه نمایند. سرعت تغییرات در سطح شهر نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و شاهد جهشی جدی در توسعه عمرانی اردبیل هستیم".

کد خبر 481356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.