پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۵ اسفند ۹۹ + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: کاهش بیش از هشت هزارتومانی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد سکه، طلا و جواهرات در بازه زمانی روز گذشته ناشی از افت ارزش اونس جهانی طلا بود و بر این اساس تأثیر افزایش نرخ دلار در روزهای گذشته بر نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات تا حد زیادی خنثی شده است.

وی افزود: حباب سکه در آرام و بی ‌نوسان ترین حالت خود از ابتدای سال است و کاهش شدید تقاضای عمومی برای خرید سکه، طلا و جواهرات در روند معاملات بازار باعث شده تا حباب سکه تغییر چندانی را در روزهای گذشته تجربه نکند.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: به نظر نمی‌رسد در چهار تا پنج روز آینده که از سال ۹۹ باقی مانده، نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات بازار آزاد تغییر محسوسی را تجربه کند و به همین دلیل تقاضا برای فروش طلا و جواهرات در بازار شدت گرفته است.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 481308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.