مسابقات چند جانبه بدون مشکل برگزار شد

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: در مسابقات چند جانبه تیم ها حرکات فنی خوبی به نمایش گذاشتند، میزبان تیم ملی نوجوانان بودیم که این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود و امیدواریم در این رقابت ها بدرخشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه۲۴ اسفند ماه_ رده بندی و فینال تورنمنت چندجانبه هندبال ساحلی یادواره شهدای هوانیروز با حضور تیم ملی نوجوانان، تیم‌های استان اصفهان و باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز هوانیروز در پارک ساحلی ناژوان برگزار شد که تیم بزرگسالان اصفهان مقام قهرمانی، تیم امید اصفهان مقام نایب قهرمانی، تیم ملی نوجوانان و تیم هوانیروز به مقام سومی را کسب کردند.

حسن افتخاری در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها اظهار کرد: یادواره شهدای هوانیروز با همکاری باشگاه پرواز در این شرایط سخت کرونایی برگزار شد که بازیکنان تست کرونا دادند، تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد و خدا را شکر اتفاق بدی رخ نداد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها تیم‌ها حرکات فنی خوبی به نمایش گذاشتند، میزبان تیم ملی نوجوانان بودیم که این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود و امیدواریم در این رقابت‌ها بدرخشند.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان با بیان اینکه از تمام مسئولین برگزاری این مسابقه تشکر می‌کنم، تصریح کرد: به نایب رئیس هیئت هندبال استان اصفهان خانم قینانی بابت کسب مقام قهرمانی مسابقات ساحلی کشور دختران تبریک می‌گویم، نتیجه خوبی کسب کردند. در اردیبهشت ماه تورنمنت بزرگ‌تری به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان که هفت دوره آن برگزار شده خواهیم داشت.

کد خبر 481300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.