۷۷ هزار کیلو مرغ زنده توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از توقیف ۲۱ دستگاه کامیون و کامیونت که ۷۷ هزار و ۲۵۹ کیلو مرغ زنده را حمل می‌کردند در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی سبحانی، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان گلپایگان طرح کنترل و بازرسی خودروهایی که مرغ زنده را قاچاق می‌کردند با به کارگیری تمام توان عملیاتی در کلیه محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی اجرایی کردند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۴۸ ساعته ۲۱ دستگاه کامیون و کامیونت که بدون مدارک قانونی و مجوزهای مربوطه مرغ زنده به مقصد یکی از کشورهای همجوار حمل می‌کردند شناسایی و متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ادامه داد: در مجموع ۷۷ هزار و ۲۵۹ کیلو مرغ زنده که به صورت غیرقانونی و قاچاق حمل می‌شدند کشف و برای توزیع در بازار به کشتارگاه انتقال داده شدند.

سرهنگ سبحانی اظهار کرد: در این رابطه ۲۱ راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: پلیس با افرادی که برای سود بیشتر خود ارزاق عمومی مردم را احتکار یا قاچاق می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و امید است شهروندان نیز هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 481287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.