حقوق و عیدی کارگران و پاکبانان شهرداری اصفهان پیش از نوروز پرداخت شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حقوق و عیدی پرسنل شهرداری خاصه کارگران و پاکبانان، قشری که تمامی زحمات شهر روی دوش آنها است و کارکنان شاغل در شرکت‌های تحت پوشش و طرف قرارداد شهرداری پیش از آغاز سال نو پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا امروز (یکشنبه) در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به در پیش بودن عید نوروز ۱۴۰۰ و ورود به قرن جدید، اظهار کرد: امیدوارم این قرن، قرن خودباوری، ارزیابی عملکرد گذشته، دوری از تعصبات و خرافات، توجه به نیازهای والای انسانی، توجه به کاربرد فناوری و قرن پیشرفت و همدلی و یکرنگی برای همه دنیا باشد.

وی از شهردار اصفهان درخواست کرد که حقوق و عیدی پرسنل شهرداری خاصه کارگران و پاکبانان، قشری که تمامی زحمات شهر روی دوش آنها است و کارکنان شاغل در شرکت‌های تحت پوشش و طرف قرارداد شهرداری پیش از آغاز سال نو پرداخت شود و بر تحقق این موضوع نظارت کافی و وافی وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: جدای از باورها و توصیه‌های بزرگان دینی، در فرهنگ و آداب و رسوم غنی ۲۵۰۰ ساله این سرزمین، ایرانیان هیچ گاه همسایگان را از خود جدا نمی‌دانستند و از حال اقوام و نزدیکان جویا می‌شدند و چنانچه مشکل و گرفتاری داشتند کمک می‌کردند تا رفع شود.

وی ادامه داد: ایرانیان از گذشته تاکنون به همه انسان‌ها با هر دین و آئینی کمک می‌کردند؛ بدین سبب از همشهریان می‌خواهم که همگی به فکر قشر آسیب‌پذیر جامعه باشیم و در این روزگار کرونایی که خیلی‌ها از کار بیکار شدند، منبع درآمد خود را از دست داده‌اند و زندگی خیلی‌ها شکننده شده است مراقب همدیگر باشیم تا خداوند هم به زندگی و عمرمان برکت عنایت فرماید.

کد خبر 481256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.