انجام بیش از ۱۶۴ هزار مأموریت غیرتصادفی در ۱۱ ماهه امسال

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: از ابتدای بهار امسال تا پایان دومین ماه از زمستان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان ۲۱۵ هزار و ۶۶۹ مأموریت امدادرسانی را انجام داد که از این تعداد ۱۶۴ هزار و ۴۳۳ مورد غیرتصادفی بوده است.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعداد مأموریت‌های اورژانس استان اصفهان، اظهار کرد: از ابتدای بهار امسال تا پایان دومین ماه از زمستان، اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان ۲۱۵ هزار و ۶۶۹ مأموریت امدادرسانی را انجام داد که از این تعداد ۱۶۴ هزار و ۴۳۳ مورد غیرتصادفی و ۵۱ هزار و ۲۳۶ مورد تصادفی بوده است.

وی افزود: از مجموع حوادث رانندگی در این مدت ۳۶ هزار و ۴۲۴ مورد در مناطق شهری و ۱۴ هزار و ۸۱۲ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۱۸ هزار و ۸۷ بیمار مشکوک به کرونا از خدمات درمانی اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان بهره‌مند شدند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۰۲ نفر پس از انجام اقدامات درمانی فوریت‌های پزشکی از سوی پرسنل اورژانس ۱۱۵ با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و یک هزار و ۲۸۳ نفر به صورت سرپایی در محل، خدمات دریافت کردند.

راستین خاطرنشان کرد: در این مدت تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۴۳۷ مصدوم ناشی از استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن امدادرسانی کردند که ۱۵ نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

وی گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با برخورداری از ۱۵۴ پایگاه فوریت‌های پزشکی شامل ۷۷ پایگاه شهری، ۷۶ جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات رایگان فوریت‌های پزشکی به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

کد خبر 481233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.