فرماندار اصفهان: حضور مردم در دورهمی‌ها به حداقل برسد

فرماندار اصفهان گفت: همراهی مردم برای رعایت موازین بهداشتی قابل تحسین است و انتظار می‌رود بیش از این تداوم یابد. مردم با حضور کمتر در مجامع و دورهمی‌ها امکان شیوع بیماری را به حداقل برسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در یکصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با آئین قدردانی از زحمات کادر درمان بیمارستان‌های درگیر کرونا همراه بود، اظهار کرد: ارزش معنوی اقدامات کادر درمان فراتر از آن است که بتوانیم با ارزش‌های مادی، این خدمت بزرگ و شایسته را پاسخ دهیم.

وی با اشاره به تقدیر از زحمات ۸ هزار نفر کادر درمان اصفهان با همکاری شورا و شهرداری اصفهان، افزود: به حکم وظیفه اقدامی شد که در مقابل عظمت خدمت کادر درمان بسان برگی سبز و یک هدیه است که با اقدام شایسته شورا و شهرداری اصفهان از باب قدردانی شکل گرفت.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: شرایطی فراهم شده تا کادر درمان به همراه اعضای خانواده خود در ایام پیش‌رو که مقارن با عید نوروز و ایام شعبانیه است امکان تفریح و تفرج داشته باشند.

وی با بیان این که کادر درمان تعدادی از همکاران خود را در این مدت از دست دادند اما امیدوارم سرافرازانه از شرایط حاضر بیرون بیایند، ادامه داد: در گزارش‌هایی که در ستاد مقابله با کرونای شهرستان و استان ارائه شده، شاهد زحمات کادر درمان و بهداشت بوده‌ایم که امیدوارم مورد رضایت خداوند باشد.

سیستانی تاکید کرد: در این راستا همراهی مردم برای رعایت موازین بهداشتی قابل تحسین است و انتظار می‌رود بیش از این تداوم یابد. مردم با حضور کمتر در مجامع و دورهمی‌ها امکان شیوع بیماری را به حداقل برسانند.

کد خبر 481191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.