انتخابات شوراهای شهر ۲۴ اسفند؛ آخرین اخبار، آمار و جزئیات

پنجمین روز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر در سراسر کشور از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر از ساعت ۸ صبح امروز (یکشنبه) آغاز شد.

ثبت نام داوطلبان از ۸ صبح روز چهارشنبه، ۲۰ اسفند آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه، ۲۶ اسفند ادامه دارد.

درحالی که تا پایان روز سوم، پنج هزار و ۶۷ نفر برای عضویت در شوراهای شهر اقدام کرده بودند، روز چهارم حدود چهار هزار نفر در سراسر کشور برای حضور در شورای ششم ثبت‌نام کردند که بیش از نیمی از این افراد با مراجعه به فرمانداری‌ها فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.

با وجود آنکه میزان ثبت‌نام‌های حضوری نسبت به روز اول ثبت‌نام افزایش پیدا کرده اما وزارت کشور به داوطلبان توصیه می‌کند که با توجه به شرایط کرونایی ترجیحاً ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

همچنین صبح امروز در محل ساختمان شماره دو فرمانداری تهران از پرسنل حاضر در محل ستاد ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران تست کرونا گرفته شد.

تعدادی از چهره‌های شاخص نیز برای حضور در شورای ششم در میان ثبت‌نام کنندگان روز پنجم شوراهای شهر تهران دیده می‌شدند

بیشتر بخوانید:

در پایان روز پنجم، دبیر ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که تا ساعت ۱۸ ثبت نام ۱۵ هزار و ۴۹ نفر برای انتخابات شوراهای شهر، نهایی شده که از این تعداد ۳۰ درصد با استفاده از روش‌های الکترونیک، ۱۹ درصد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و۵۱ درصد با مراجعه به فرمانداری‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و ۹۰ درصد ثبت‌نام کنندگان مرد و ۱۰ درصد زن هستند.‌

کد خبر 481115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.