خسرو دانشجو برای عضویت در شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد

عضو دوره دوم و سوم شورای شهر تهران با حضور در ساختمان شماره دو فرمانداری تهران واقع در مصلی در ششمین دوره انتخابات شوراها ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خسرو دانشجو پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شورای وحدت و شورای ائتلاف همکاری دارم. امیدوارم این افتخار را پیدا کنم که شورای وحدت اسم من را در لیست قرار دهد اما اگر نه بر این اساس که معتقدم فعالیت در شورای شهر تهران نیاز به عقبه‌ای دارد که پشتیبان موفقیت فعالیت بشود باید جمعی هماهنگ وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: با این حساب دوران خوب شورای دوم تداعی می‌شود که با پرچم آبادگران وارد شورای شهر تهران شدیم. اگر چنین الگو و مدلی ایجاد شده و گروه هماهنگی وارد شورای شهر تهران شود فکر می‌کنم بتوانند برکاتی برای حال خود و مجموعه شهر تهران داشته باشند.

دانشجو درباره عملکرد شورای شهر پنجم گفت: فعالیت عمده‌ای از مجموعه شورای شهر و مجموعه شهرداری تهران که بخواهیم آن را درخور و نافع برای شهر تهران بدانیم ندیده‌ام.

وی ادامه داد: اعضای این شورا خودشان بیشتر دوست دارند در آرامش و سکوت پیش بروند و به نظر نمی‌آید با برنامه محکمی آمده که بخواهند آن را دنبال کنند. برگه و کارکردی نیست که بخواهم آن را ارزیابی کنم.

کد خبر 481011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.