برف و کولاک در جاده‌های کشور/ محورهای مسدود در ۹ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محورهای مسدود به واسطه بارش برف و کولاک را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی با به اعلام جاده‌های دارای انسداد و محدودیت تردد به علت بارش برف، کولاک و کاهش میدان دید رانندگی و پایین آمدن ضریب ایمنی تردد پرداخت و اظهار کرد: در استان خراسان شمالی محور چمن بید _گرمه، استان سمنان محورهای جندق _معلمان، دامغان_سمنان، سمنان _فیروزکوه، شهمیرزاد_سمنان، چشمه علی _کیاسر و دراستان‌های تهران و البرز، محور آزادراه غدیر مسدود هستند.

وی افزود: در استان گلستان محورهای شاهرود_توسکستان، آزادشهر _شاهرود، استان‌های مازندران و البرز درمحور کرج_چالوس و استان مازندران و شرق تهران در محورهای هراز و فیروزکوه دارای انسداد هستند.

رئیس‌ مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در استان آذربایجان شرقی محور زنجان _تبریز، استان قزوین‌محورهای قزوین _زنجان، بوئین زهرا _ساوه و استان خراسان رضوی در محورهای کلات _ مشهد، کلات _ درگز، قوچان_ درگز، سبزوار_جوین و جغتای، سرولایت_نیشابور، سرولایت_قوچان نیز انسداد و محدودیت تردد به علت بارش برف و کولاک گزارش شده است.

شیرانی گفت: هموطنان از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و تردد و برگشت خود را به مساعد شدن وضعیت هوا موکول کنند. برای تردد در این شرایط همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ الزامی است.

منبع: فارس

کد خبر 481002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.