استقرار جوی نسبتا پایدار در هوای استان تا ۳ روز آینده

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: خروج سامانه ناپایدار از شرق استان تا اواسط امروز را خواهیم داشت و بر این اساس در اکثر مناطق شاهد آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد هستیم، جوی نسبتاً پایدار بر روی استان تا سه روز آینده مستقر است.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خروج سامانه ناپایدار از شرق استان تا اواسط امروز، افزود: بر این اساس در اکثر مناطق شاهد آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد روا خواهیم داشت، در نیمه شرقی استان اصفهان نیز احتمال بارش در اوایل روز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار بر روی استان تا سه روز آینده، تصریح کرد: آسمان اصفهان امروز کمی ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود و در روزهای آینده در اکثر مناطق استان گاهی افزایش ابر نیز خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۴ تا ۶ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: اصفهان با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 480991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.