به کار بردن لفظ بالا شهر و پایین شهر نادعادلانه است

شهردار اسدآباد گفت: ذهنیت بالای شهر یا پایین شهر از نظر ما مردود بوده و اقدامات گسترده شهرداری در مناطق کمتر توسعه یافته شهر گواه این ادعا است.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری با بیان اینکه رسیدگی به همه مناطق شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: به کار بردن لفظ بالا شهر و پایین شهر ناعادلانه و از نظر ما مردود است.

وی افزود: ذهنیت بالای شهر یا پایین شهر از نظر ما مردود بوده و اقدامات گسترده شهرداری در مناطق کمتر توسعه یافته شهر گواه این ادعا است.

شهردار اسدآباد گفت: معنایی ندارد به منطقه‌ای از شهر توجه بیشتر و به ناحیه‌ای دیگر توجه کمتری کرد چراکه این موضوع بسیار ناعادلانه است.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های انجام شده و در دست اقدام نهاد مطبوعش برای فضای سبز شهری در فصل بهار افزود: اقدامات مربوط به زیباسازی شهر را آغاز شده است.

فعله‌گری درباره مهمترین اقدامات انجام شده، تصریح کرد: کاشت چمن در بلوار بیست و دو بهمن، کاشت درخت توت کاکوزای کشت شده در بلوار شهدا، کاشت گل همیشه بهار و شب بو در میدان دانشگاه، شهید مطهری، بلوار شهید قهاری و امام ره، کاشت گل بنفشه در بلوار شهید رضائیان، میدان جانبازان، میدان آزادگان، کاشت درخت توت کاکوزا در شهرک فرهنگیان، برنامه ریزی برای کاشت درخت در روزهای آینده در پارک‌های آزادگان و اکثر نقاط شهر که موقعیت و امکان کشت درخت را داشته باشد.

شهردار اسدآباد ادامه داد: کاشت درخت و گل رز در پارک ابوریحان، کاشت گل رز و گل یوکا در بلوار بیست و دو بهمن پایین (غربی)، بلوارهای شهرک شهید قندی و بلوار سیدان، کاشت درخت زبان گنجشک در پارک شهرک شهید خزایی، نصب مبلمان شهری در بلوار سیدان، پارک جنگلی، پارک ملت و پارک شهید رجایی، نصب برج‌های نوری در پارک‌های دانشجو، ابوریحان و شهید خزایی و همچنین تکمیل روشنایی بلوار سیدان برخی از مهمترین اقدامات انجام شده ما در روزهای اخیر هستند.

وی افزود: زیباسازی میدان جانبازان که هنوز نیز ادامه دارد بخشی از این اقدامات است که در نقطه‌ای انجام شد که سال‌ها بود هیچ بهسازی در آن انجام نشده بود.

فعله‌گری گفت: تابلوهایی جدید متبرک به تصاویر سرداران عزیز شهید دیار سیدجمال نیز در نقاط ورودی شهر با ابعادی جدید تا چند روز آینده نصب می‌شود.

وی درباره اِلمان شهدای گمنام نیز گفت: این طرح در حال انجام است و ساخت آن در ماه اردیبهشت به می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 480928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.