احزاب، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: احزاب، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند. جریان‌های سیاسی موظفند در چهارچوب قوانین به وظایف خود عمل کنند و در راستای برگزاری انتخابات پرشور گام بردارند.

فاطمه راکعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به موقعیت حساس کشور در سطح منطقه و بین‌الملل لازم است با شرکت در انتخابات، وحدت را در کشور حفظ کنیم، برای تحقق این امر نیاز است انتخابات صحیح و مطابق با قانون اساسی برگزار شود.

وی افزود: وزارت کشور در راستای برگزاری انتخابات پرشور گام‌های مثبتی برداشته است و امیدواریم نهادهای نظارتی به وظایف خود در چهارچوب قوانین عمل کنند. اگر قوانین به صورت کامل اجرا شود بسیاری از مشکلات این عرصه حل می‌شود.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش ادامه داد: احزاب، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند؛ جریان‌های سیاسی موظفند در چهارچوب قوانین به وظایف خود عمل کنند و در راستای برگزاری انتخابات پرشور گام بردارند و بر روند اجرای انتخابات آزاد نظارت کنند.

راکعی خاطرنشان کرد: تشکیل جبهه اصلاح طلبان ایران اتفاق مناسبی در راستای برگزاری انتخابات است. این جبهه در حقیقت همان شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان است که با تلاش احزاب اصلاح طلب ایرادهای آئین نامه‌ای آن بر طرف شد.

وی تصریح کرد: اشخاص حقیقی عضو شورای سیاست گذاری که بعضاً وقت شرکت در جلسات را نداشتند در این جبهه جای خود را به اشخاص فعال دادند. اعضای این جبهه سعی دارند صدای اصلاح طلبان در ایران باشند و برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش می‌کنند.

کد خبر 480869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.