برای شورای تهران در لیست نباشید کار سخت است

عضو دوره چهارم شورای شهر تهران در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابولفضل قتاعتی، عضو شورای شهر تهران در دوره چهارم برای ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شوراها وارد محل ثبت نام ستاد انتخابات شهر تهران واقع در ساختمان شماره دو فرمانداری شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وابسته به حزب خاصی در انتخابات ثبت‌نام کرده، گفت: در تهران اگر در لیست نباشید کار سخت است و در حال پیگیری هستم تا در لیست اصولگرایان در این دوره از انتخابات حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: تمام افرادی که می‌خواهند در شورای شهر حضور داشته باشند با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر آن و بر کشور باید به این فکر باشند که چگونه می‌توان مشکلات شهر تهران در حوزه منابع اقتصادی و منابع پایدار را تأمین کنند.

برای شورای تهران در لیست نباشید کار سخت است

قناعتی با تاکید بر اینکه باید چگونگی استفاده از منابع پایدار مشخص شود، گفت: باید دید چطور می‌توان از ظرفیت‌های شهر در مساله درآمدهای پایدار استفاده کرد تا فشار بر روی مردم نباشد و با توجه به وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور به دولت هم فشار وارد نشود.

وق درباره عملکرد شورای شهر پنجم با بیان اینکه کار عمرانی قابل توجهی از شورای پنجم دیده نشد، گفت: این شورا شرایط موجود را حفظ کرد؛ باید مباحث اقتصادی این دوره را بررسی کرد تا مشخص شود آیا در تحقق درآمدها ناموفق بودند و یا مسائل دیگری دخیل بوده است.

کد خبر 480821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.