حمیداوی چیزی از فوتبال نمی داند/وارد زمین می شویم می فهمیم اسم تیم تغییر کرده!

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بعد از هر پیروزی اتفاقات عجیب رخ می‌دهد، حمیداوی احساس می‌کند فوتبالی است ولی با تمام احترامی که برای او قائل هستم هیچ چیزی از فوتبال نمی‌داند زیرا اگر فوتبالی بود تصمیم های درست می‌گرفت. چرا وقتی بالای سر تیم نیست از تهران تصمیم می‌گیرد؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوازی پس از شکست دو بر یک پدیده مشهد مقابل ذوب آهن در جام حذفی، اظهار کرد: به دو تیم خسته نباشید و به ذوب آهن تبریک می‌گویم، این تیم با آمدن مجتبی حسینی شکل گرفته و امروز هم خوش شانس بودند زیرا مدیریت توپ داخل زمین در اختیار ما بود ولی فوتبال است. روی بدشانسی یک گل زود هنگام دریافت کردیم، بعد از آن هرچه تلاش کردیم توپ‌ها به گل تبدیل نشد و آخر بازی بر اثر اشتباه فردی گل خوردیم، زمانی هم که یکی از گل هارا جبران کردیم زمان بازی اجازه نداد گل دیگری به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: از فدراسیون فوتبال و داوران گله مند هستم، نه به خاطر اشتباهات داوری بلکه به خاطر اجرای آنها که خوب نبود. برای استقلال و پرسپولیس رعایت می‌کنند که یک داور با تجربه بگذارند، اما برای بازی مهمی مثل پدیده و ذوب آهن یک داور جوان و ناشناخته می‌گذارند و رسیدگی نمی‌شود زیرا در ایران بیشتر نگاه‌ها روی سرخابی‌های پایتخت است. این مسابقه وقت اضافه بیشتری می‌خواست زیرا شهاب گردان وقت کشی می‌کرد و جریان بازی را دچار مشکل می‌کرد.

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه در تیم آرامش نداریم، تصریح کرد: بعد از هر پیروزی اتفاقات عجیب رخ می‌دهد، حمیداوی احساس می‌کند فوتبالی است ولی با تمام احترامی که برای او قائل هستم هیچ چیزی از فوتبال نمی‌داند زیرا اگر فوتبالی بود تصمیم‌های درست می‌گرفت. چرا وقتی بالای سر تیم نیست از تهران تصمیم می‌گیرد، او حتی نمی‌داند هتل و بلیط هواپیما تیم چگونه تهیه شده است.

نوازی افزود: مربی تمام تلاش خود را برای تمرین بازیکن انجام می‌دهد، اما تمرکزی نیست، مدیرعامل حمیداوی از تهران به بازیکن من زنگ می‌زند که اگر رضایت نامه می‌خواهی بیا تهران بگیر، مگر خانه خاله است؟ از تهران مدیر رسانه‌ای و مدیرعامل عوض می‌کنند اگر واقعاً فوتبالی هستی و رفیق رحمتی بیا پشت این مربی باش و کمک کن. آمدیم اصفهان سپاهان را بردیم بعد دوباره اتفاقات عجیب رخ داد، امروز به عنوان شهر خودرو وارد زمین می‌شویم، در زمین بازی می‌فهمیم اسم تیم عوض شده است.

و ی خاطرنشان کرد: وقتی ۵۰ نفر در یک تیم زحمت می‌کشند، حمیداوی که ادعا می‌کند فوتبالی است باید آن هارا درک کند. جواب تماشاگر را همه ما که در تیم هستیم باید بدهیم، استان و هیئت فوتبال خراسان رضوی کمک می‌کنند، اما حمیداوی مصاحبه‌ای انجام می‌دهد و همه چیز را به هم می‌ریزد.

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص پتانسیل تیم خوب پدیده، گفت: تیمی خوب با پتانسیلی بالا داریم. سال‌های گذشته نتیجه گرفته می‌شد، اما امسال شانس ما است که پاک و یک دل بودیم. بازیکن ۱۷ ساله در زمین داشتیم ولی هیچوقت مثل بقیه نگفتیم زیرا وظیفه مربی است، امیدواریم این شرایط درست شود.

نوازی افزود: دروازه بان ذوب آهن وقت کشی می‌کند، به داور چهارم می‌گویم بی سیم بزن و به داور اصلی بگو می‌گوید خراب است و هر چند دقیقه داور را تا لب خط می‌کشاندند. باید برنامه‌ای باشد و بدانیم طرف حساب ما چه کسی است، مسئولین مشهد زحمت می‌کشند ولی حمیداوی وقت نمی‌گذارد و پول خرج نمی‌کند و وضعیت ما این می‌شود.

کد خبر 480717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.