اعطای ۵۰۰ وام برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهد

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد گفت: سال گذشته در خصوص انتشار اوراق مشارکت ۳۲۷ میلیارد تومان اوراق منطقه ثامن را با عاملیت بانک ملی دریافت کردیم.

به گزارش ایمنا، رضا خواجه نائینی در حاشیه جلسه شهردار مشهد با عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد: در دو سال اخیر همکاری‌های شهرداری مشهد با بانک ملی به عنوان یک بانک دولتی، افزایش خوبی داشته است.

وی افزود: در بحث انتشار اوراق مشارکت، سال گذشته ۳۲۷ میلیارد تومان اوراق منطقه ثامن را با عاملیت بانک ملی دریافت کرده ایم. در بحث اخذ تسهیلات برای خرید اتوبوس و خرید دین نیز مذاکراتی با این بانک صورت گرفته است که بخشی از تعهدات اقدام شده و بخشی دیگر در روزهای آتی امسال انجام می‌شود، همچنین تسهیلات خرید اتوبوس نیز در سال آینده به سرانجام می‌رسد.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد تصریح کرد: در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز تفاهم نامه‌ای با بانک ملی صورت گرفته و تاکنون حدود ۵۰۰ وام برای نوسازی اعطا شده است که مقرر شد ۵۰۰ وام دیگر نیز به این تعداد افزوده شود.

خواجه نائینی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که شهرداری مشهد با بانک ملی ایران تفاهم کرده، بحث خرید موتورهای برقی است که در تفاهم نامه اولیه خرید ۱۰۰ دستگاه قید شده است که این تعداد در پارت های ۱۰۰ تایی معرفی می‌شود تا متقاضیان پس از انجام مراحل اولیه، وام مربوطه را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: همچنین با همکاری بانک ملی برای موضوع بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی نیز انتشار ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق در نظر گرفته شده است.

کد خبر 480616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.