جزییات جابه‌جایی دوباره در ترکیب شورای شهر بابل

۹ روز پس از دستگیری شهردار بابل، دو عضوی که سال گذشته وارد شورای این شهر شدند نیز تعلیق شده و دو ‏عضو علی البدل دیگر وارد شورای شهر شدند.‏

به گزارش ایمنا، روز گذشته چهارشنبه ۲۰ اسفندماه، همزمان با آغاز ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای کشور، دو عضو علی البدل شورای اسلامی بابل جایگزین اعضای تعلیق شده، شدند در حالی که شورای شهر بابل در سال ۹۸ نیز تعلیق چهار عضو جدید را در نیمه راه تجربه کرد.

تنها چند ماه تا پایان عمر شورای شهر پنجم در کشور باقی مانده است اما حواشی شوراهای شهر در مازندران پایانی ندارد. پس از انحلال شورای شهر ساری و دستگیری شهردار آن، شهردار بابل نیز در ۱۱ اسفندماه دستگیر شد.

این در حالی است که در شهریورماه سال ۹۸ نیز چهار عضو شورای شهر بابل به اتهام فساد اخلاقی از ترکیب شورای شهر بابل کنار رفته و اعضای علی البدل جایگزین شدند.

سیدمقیم مقیمی، محمدرضا شافعیان، مرمر فیروزپور، فرامرز ابوالحسنی چهار عضو باقی‌مانده شورای شهر بابل پس از دستگیری اعضای این شورا در سال ۹۸ بودند و چهار عضو علی‌البدل غفار آری، حسن احمدزاده عالمی، جعفر واثقی، مهدی پورچالی‌سماکوش به آن‌ها اضافه شدند، تا ترکیب شورای شهر بابل برای ادامه حیات، همچنان ۹ نفره باقی بماند.

پس از دستگیری شهردار بابل، غفار آری و حسن احمدزاده عالمی اعضایی که سال گذشته به ترکیب شورای پرحاشیه بابل اضافه شده بودند، تعلیق شده و دو عضو علی البدل دیگر وارد ترکیب شورای پنجم شهر بابل شدند.

مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر بابل، رمضان نصرالله تبار و مرتضی کاردگر روز گذشته در محل این شورا برگزار شد.

کد خبر 480545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.