پیشنهاد ریوالدو به بارسلونا برای جذب راموس

بازیکن اسبق بارسایی‌ها پیشنهاد جدیدی برای تقویت خط دفاعی این تیم دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، ریوالدو، ستاره برزیلی اسبق بارسلونا در مصاحبه‌ای از ایده جذب سرخیو راموس توسط بارسلونا صحبت کرده و اذعان کرده است که خرید این بازیکن می‌تواند نقطه قوتی برای آبی و اناری‌ها باشد.

به زودی قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید به پایان می‌رسد و هنوز سران این باشگاه موفق نشده‌اند با ستاره بی‌بدیل و کاپیتان تیمشان به توافقی دست پیدا کنند. برخی رسانه‌ها خبر پیدا کردن جایگزین توسط رئال را مطرح کرده‌اند و دور از انتظار نیست که در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی شاهد خروج راموس از ترکیب رئال مادرید باشیم.

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا در مصاحبه‌ای راجع به ایده به خدمت گرفتن راموس صحبت کرده است: سرخیو راموس بازیکن خوبی است و من احساس می‌کنم که او کاملاً حرفه‌ای‌گری را رعایت می‌کند. دلیلی ندارد که یک بازیکن حرفه‌ای به پیشنهادات خوب پاسخ ندهد و یا حداقل روی آن‌ها فکر نکند.

وی ادامه داد: مشخصاً به خدمت گرفتن راموس توسط بارسلونا می‌تواند اتفاق جالبی باشد و من شک ندارم که او خرید خوبی برای بارسلونا خواهد بود. با توجه به سابقه و تاریخچه‌ای که او با رئال مادرید دارد، رفتنش به نیوکمپ هیجان‌انگیز است.

ریوالدو در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فوتبال اگر چه ورزشی است که در آن عشق و علاقه و تعصب نقش زیادی دارد، اما نباید فراموش کنید که به هر حال یک تجارت بزرگ در میان باشگاه‌ها در جریان است و نمی‌شود در مورد هر چیز خیلی سطحی و ساده‌انگارانه نظر داد.

کد خبر 480518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.