عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ اسفندماه

در این بسته خبری از تبدیل خودروهای شخصی آژانس‎های بیرجند به دو گانه سوز تا تشکیل کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری شهرستان نجف آباد و ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

فضا سازی شهر قزوین به مناسبت عید بزرگ مبعث

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به فضاسازی شهر اقدام کرده است.

ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی گرگان

عملیات رنگ آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس و ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی جهت خدمات دهی مطلوب به شهروندان، بر اساس طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ توسط سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان انجام شد.

آغاز طرح استقبال از بهار در قروه

عباس سنتی، شهردار قروه با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان قروه به عنوان دروازه ورودی استان کردستان، گفت: علیرغم شیوع ویروس کرونا ستاد استقبال از بهار شهرداری قروه به منظور خدمت رسانی به شهروندان و مسافران و ارتقا سیما و منظر شهری در آستانه سال نو تمهیدات ویژه‌ای از جمله نصب المان‌های نوروزی، پاکسازی معابر و جمع آوری نخاله‌ها، تنظیف خیابان‌ها، کاشت انواع گل و گیاه تزئینی، شستشو و رنگ آمیزی تابلوهای شناسایی معابر، جداول و تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی ورودی و خروجی شهر و پارک‌ها را در نظر گرفته است.

کاشت ۱۶۰۰ نهال در سبزوار

به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی ۱۶۰۰ نهال به یاد ۱۶۰۰ شهید دیار سربداران در محل بزرگراه ابریشم غربی حد فاصل چهار راه ابریشم تا محور سبزوار- اسفراین، کاشت شد.

تبدیل خودروهای شخصی آژانس های بیرجند به دو گانه سوز

یدالله غلامپور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در حاشیه مراسم رونمایی و آغاز این طرح که با حضور مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: در این طرح اولویت برای خودروهای فعال در آژانس‌های تاکسی تلفنی و تاکسی‌های اینترنتی دارای مجوز است و حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی اختصاص می‌یابد.

کاهش ۲۵ درصدی آتش سوزی و حوادث در صومعه سرا

رسول اندرز، رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه‌سرا گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات از ابتدای سال ۹۹ تا ۱۵ اسفندماه به ۹۸۸ مورد مأموریت اطفای حریق، حادثه و همچنین خدمات ایمنی اعزام شدند که نسبت به سال‌های گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

تشکیل کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری شهرستان نجف آباد

کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری شورای پدافند غیرعامل شهرستان نجف آباد با حضور شهردار نجف آباد، شهردار گلدشت، شهردار کهریز سنگ، معاون شهرداری جوزدان و معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد با هدف آمادگی شهرداری‌های شهرستان در برابر حوادث مختلف و در دفتر شهردار نجف آباد تشکیل شد.

اجرای پویش دوچرخه‌سواری هم رکابان سبز زاگرس مهاباد

به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، پویش دوچرخه‌سواری هم رکابان سبز زاگرس مهاباد با شعار "هر دوچرخه سوار، یک درخت" با حضور مسئولین ادارات و انجمن‌های زیست محیطی در پارک ملت این شهر برگزار شد.

در نظر داشتن تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال در قدس

نشست هماهنگی میان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس و فرماندهی انتظامی شهرستان قدس پیرامون اتخاذ تمهیدات لازم در چهارشنبه آخر سال برگزار شد.

سرانه فضای سبز شهر ایلام چهار برابر شده است

طالب صادقیان، شهردار ایلام با بیان اینکه ۴۰۰ هزار متر مربع به فضای سبز شهر ایلام اضافه شده است، گفت: میزان سرانه فضای سبز نسبت به سال‌های گذشته چهار برابر شده و از متوسط کشوری نیز بالاتر رفته است.

کد خبر 480516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.