شورای شهر جای دلسوزان و نخبگان است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: جایگاه تصمیم گیری در شورای شهر جای دلسوزان و نخبگان است و افراد باتجربه می‌توانند تجربیات خود را در حوزه‌های مختلف عرضه کنند؛ همانطور که گذشتگان در حد بضاعت و توان تلاش کردند و سنگ روی سنگ گذاشتند و حرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیانوش جهانبخش در نطق پیش از دستور دویست و بیست هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: بدون شک‌دولت جوان و انقلابی و قانون گرا فارغ از هر دسته و گروه سیاسی و در راستای گام دوم انقلاب، علاج دردهای مزمن سرزمینمان خواهد بود که ایران همچنان متعلق به ایرانیان غیور و عزیز و شریف باقی بماند.

وی با بیان اینکه هیئت نظارت بر انتخابات باید برای رد یا تأیید افراد قانون، اخلاق و انصاف را ملاک ببیند، افزود: چیزی فراتر از قانون مورد انتظار ما نیست که مجریان به آن پایبند و متعهد باشند بنابراین اینگونه نباشد که برای خودی‌ها دروازه بگذارند و برای دیگران سوراخ سوزن که قطعاً مشارکت مردم را پایین می‌آورد و امیدواریم که این مسائل رعایت شود.

عضو شورای شهر تصریح کرد: جایگاه تصمیم گیری در شورای شهر جای دلسوزان و نخبگان است و افراد باتجربه می‌توانند تجربیات خود را در حوزه‌های مختلف عرضه کنند؛ همانطور که گذشتگان در حد بضاعت و توان تلاش کردند و سنگ روی سنگ گذاشتند و حرکت کردند.

کد خبر 480338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.