جهانگیری: بازسازی منازل در سی‌سخت هرچه زودتر آغاز شود

معاون اول رئیس جمهوری گفت: لازم است آواربرداری‌ها در منطقه سی‌سخت با سرعت هرچه بیشتر انجام شود و روند بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری امروز (سه شنبه) در جلسه دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه زلزله منطقه سی سخت در این استان، بر ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی این منطقه و بازسازی واحدهای تخریب شده تأکید کرد.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: لازم است آواربرداری‌ها در منطقه سی سخت با سرعت هر چه بیشتر انجام شود و روند بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در دستور کار قرار گیرد.

جهانگیری با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های فنی و مهندسی در روند بازسازی واحدهای آسیب دیده خاطرنشان کرد: در روند بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی باید نکات فنی و مهندسی به دقت لحاظ شود تا در صورت بروز حوادث مشابه مردم از واحدهای مسکونی اطمینان بخش برخوردار باشند.

معاون اول رئیس جمهوری از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان را برای کمک به زلزله زدگان و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده به کار گیرد و هر چه زودتر شاهد آغاز روند بازسازی و مقاوم سازی در منطقه سی سخت باشیم.

جهانگیری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کشاورزی، آبزی پروری و وجود منابع نفت و گاز در این استان تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با برخورداری از مزیت‌ها و ظرفیت‌های گسترده در بخش‌های مختلف، از امکان توسعه و پیشرفت برخوردار است.

کد خبر 480337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.