کشف ۳۴۰۴ لاستیک دپو شده در یک انبار

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳ هزار و ۴۰۴ حلقه لاستیک داخلی و خارجی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال که در یک انبار دپو شده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در پی اطلاع از دپوی تعداد زیادی لاستیک خودروهای داخلی و خارجی در یک کارگاه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام و در بازرسی از کارگاه مذکور ۳ هزار و ۴۰۴ حلقه لاستیک خودروهای داخلی و خارجی که در این مکان دپو شده و همگی فاقد اسناد و مدارک معتبر بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۲ هزار و ۷۹۳ حلقه از لاستیک‌ها ایرانی بوده که مشمول جرم احتکار بودند و ۶۱۱ حلقه لاستیک دیگر نیز خارجی بوده که این لاستیک‌ها نیز با حکم قاچاق توقیف شدند.

این مقام انتظامی ارزش لاستیک‌های مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد و تصریح کرد: در خصوص کارگاه مذکور پلمب و پرونده آن نیز برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 480275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.