سرانه فضای سبز قم ۲۰.۳ متر مربع است

شهردار قم گفت: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی شهرها توجه و اهتمام به مسائل زیست محیطی و پررنگ شدن نقش آن در برنامه‌های اجرایی و مدیریتی است، همچنین اشاعه‌ی فرهنگ درختکاری و توجه به فضای سبز بعد از سعی و تلاش خادمان شهر، نیازمند مشارکت شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مرتضی سقائیان نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی شهرها توجه و اهتمام به مسائل زیست محیطی و پررنگ شدن نقش آن در برنامه‌های اجرایی و مدیریتی است.

توسعه و نگهداری فضای سبز شهر قم و اجرای الگویی جدید و متناسب برای شهرداری قم در این بخش از خدمات شهرداری قم، همواره در طول سال‌های اخیر مورد تاکید بوده و افزایش چندین برابری بودجه آن نسبت به سال ۱۳۹۴ در کنار دستیابی به سرانه ۲۰.۳ متر مربعی فضای سبز قم به ازای هر یک از شهروندان و تغییرات گواه این مدعاست.

امروز و در ایام درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصتی به وجود آمد و در معیت حضرت آیت الله سعیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه در یکی از بوستان‌های شهری که با تلاش همکارانم در سال‌های اخیر و در منطقه کمتر برخوردار ۶ شهر قم احداث شده است با غرس چند اصله نهال مثمر فاز جدیدی از این بوستان در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اشاعه‌ی فرهنگ درختکاری و توجه به فضای سبز بعد از سعی و تلاش خادمان شهر، نیازمند مشارکت شهروندان است که امیدواریم با همراهی بیشتر شهروندان شاهد رشد و توسعه واقعی مبتنی بر اصول شهر قم باشیم. "

کد خبر 480270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.