۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
اکران مستند «مادرانه» در اصفهان

مستند «مادرانه» به روایت زندگی سردار شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان از زبان مادر وی (حاجیه خانم تابش) می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این مستند با همکاری حوزه هنری اصفهان و شهرداری این شهر در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه در سالن سعدی واقع در خیابان استانداری، گذرسعدی عمارت تاریخی سعدی، ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان به نمایش در می‌آید.

مستند مادرانه توسط شهرداری اصفهان تولید شده است و به روایت زندگی شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشکر حضرت امام حسین (ع) به زبان مادر ایشان حاجیه خانم طیبه تابش و توجه این فرمانده بزرگ به جایگاه و ساحت مادر از زبان همرزمان این شهید اختصاص دارد.

این مستند به مناسبت سالروز شهادت حاج حسین خرازی در اسفندماه در حوزه هنری استان اصفهان اکران می‌شود.

اکران مستند «مادرانه» در اصفهان

کد خبر 480203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طوسی زاده IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 0
    عزیزان جاتون خالیه به شماها نیاز داریم
  • ناشناس IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 0
    یاد باد نام دلیران سرزمین من که جانانه ایستادن و مقاوت کردن و در این را به شهادت رسیدن
  • مرتضی معصومی IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    در مورد مستند مادرانه من در هشت سال دفاع مقدس سه سال در جبهه بودم در لشگر 14امام حسین در خیلی از عملیات‌ها بودم وخاطرات زیادی با شهید خرازی دارم وزمان شهادت در کنارشان بودم ای کاش من هم با شهید خرازی وشهدای دیگه رفته بودم این حال وروزم نبود جانباز شیمیایی هستم به خاطر گرفتاری بدبختی اجاره نشین زندگیم به کلی از هم پاشیده چه از هم پاشیدنی خدا هیچ انسانی را این جور گرفتار و نابود نکنه دردم زیاده نمی توانم بنویسم خوشا شهدا که رفتند