اعضای شورای شهر تهران: رسیدگی به پرونده جمعیت امام علی(ع) منصفانه باشد

برخی از اعضای شورای شهر تهران در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه درخواست کردند که رعایت عدل و انصاف در خصوص رسیدگی به پرونده انحلال جمیعت خیریه امام علی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش حسینی میلانی، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران متن نامه برخی از اعضای شورای شهر تهران به رئیس قوه قضائیه درخصوص انحلال جمعیت امام علی (ع) را قرائت کرد.

بر اساس این نامه اعضای شورای شهر از رئیس قوه قضائیه درخواست کردند که در رسیدگی به این پرونده رعایت انصاف و عدل حداکثری حاکم باشد.

در متن این نامه آمده است:

"حضرت آیت الله رئیسی، ریاست محترم قوه قضائیه، همانطور که مستحضرید، حکم بدوی انحلال جمعیت خیریه امام علی (ع) موجب نگرانی در میان جامعه فعالان مدنی، نیکوکاران و اقشار مختلف شده است و بیم آن می‌رود که موجی از ناامیدی در میان دلسوزان مملکت به ویژه داوطلبان امور خیر و نیک ایجاد نموده و روند خروج سرمایه اجتماعی و فرهنگی از کشور را تشدید نماید.

جمعیت مذکور در طول دو دهه فعالیت خود در سطح ملی منشأ خدمات و خیرات فراوان بوده و توانسته است مشارکت جمع کثیری از نخبگان و تحصیل‌کردگان دانشگاهی را در این امور خیر جلب نماید. لذا با عنایت به حسن نیت مدیران و اعضای این تشکل مهم اجتماعی و سابقه خدمات گسترده آن از جنابعالی درخواست می‌کنیم با توجه ویژه‌ای که همواره به رعایت حقوق عامه و حقوق قضائی داشته‌اید دستور فرمائید در روند رسیدگی به پرونده جمعیت امام علی (ع) حداکثر دقت و رعایت انصاف مدنظر قرار گرفته و تلاش شود تا زمینه تداوم خدمات ارزنده آن در سطح میهن اسلامی، فراهم شود. "

به گزارش ایمنا، زهرا صدراعظم نوری، ناهید خداکرمی، شهربانو امانی، زهرا نژادبهرام، الهام فخاری، سید حسن رسولی، محمد سالاری، حجت نظری، حسن خلیل‌آبادی، افشین حبیب‌زاده، مرتضی الویری، محمد علیخانی، علی اعطا، محمدجواد حق‌شناس، سید محمود میرلوحی و سید آرش حسینی میلانی امضا کنندگان این نامه بودند.

کد خبر 480168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.